در شهرک شهید رجایی:

نمایشگاه «فخر ایران» افتتاح شد

نمایشگاه فخر ایران صبح امروز در شهرک شهید رجایی تهران افتتاح شد.
کد خبر: ۶۶۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷ - 24April 2024

نمایشگاه «فخر ایران» افتتاح شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، نمایشگاه فخر ایران (دستاورد‌های دانش‌آموزی) در حوزه‌های فنی و مهندسی صبح امروز (چهارشنبه) در شهرک شهید رجایی تهران افتتاح شد.

«حامد فخری زاده» فرزند شهید فخری زاده در بازدید از نمایشگاه فخر ایران با بیان اینکه دانش آموزان مدرسه توحید با اتکا به خلاقیت، امکانات و شرایط محدود کار‌های بزرگی را انجام دادند، اظهار داشت: دراین نمایشگاه کار‌های پژوهشی و ابتکاری ارزشمندی را شاهد بودیم و دانش آموزان نیاز به حمایت بیشتری دارند.

فرزند شهید فخری زاده با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ارزشمند‌ترین و مهمترین سرمایه‌های کشور هستند، افزود: اگر حمایت‌های لازم از این دانش آموزان صورت گیرد و با مراکز صنعتی و اقتصادی آشنا شوند قطعا اتفاقات بزرگی روی خواهد داد.

وی همچنین به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: یقینا عملیات وعده صادق دستاورد بزرگی توسط جوانان ایرانی بود که دنیا را شگفت زده کرد.

فرزند شهید فخری زاده خاطرنشان کرد: اگر از جوانان و نوجوانان حمایت کنیم در آینده سرمایه‌های بزرگ و ارزشمندی برای کشورمان خواهند شد.

در ادامه «جواد شمسیان» شهردار شهرک شهید رجایی در بازدید از نمایشگاه فخر ایران گفت: این نمایشگاه کار بسیار ارزشمندی در حوزه پژوهش بوده و نیاز به حمایت بیشتری از دانش آموزان و پژوهشگران است. امیدواریم این نمایشگاه‌ها در مدارس دیگر نیز برگزار شود

وی افزود: جوانان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند و اگر حمایت‌های لازم از آن‌ها صورت بگیرد می‌توانیم دستاورد‌های خوبی در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

همچنین در ادامه «سیدحمیدرضا میر ابوطالبی» معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۴ در حاشیه بازدید از نمایشگاه فخر ایران با بیان اینکه همکاری خوبی با مدارس در سطح منطقه داریم، اظهار داشت: جای اصحاب رسانه در اینگونه نمایشگاه‌ها خالی است چرا که دستاورد‌های خوبی را در این مدرسه شاهد بودیم و قطعا این دست ساز‌ها و دست آور‌ها در سطح مدارس کشور بسیار بالاست و نیاز به حمایت بیشتری از دانش آموزران داریم و باید فضا را برای شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان فراهم کنیم.

در ادامه «هادی زمانی نژاد» مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران در بازدید از نماشیگاه فخر ایران نیز گفت: شهید فخری زاده افتخار ایران است و نمایشگاه امروز با عنوان فخر ایران به نام این شهید عزیز برگزار شده است.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه با عنوان فخر ایران نشان از پیوست فرهنگی در جامعه است و جوانان و نوجوانان دنباله رو راه شهدا هستند.

زمانی نژاد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه دانش آموزان در گروه‌های چند نفره دستاورد‌های خوبی در حوزه‌های فنی و مهندسی داشتند ودانش آموزان به خوبی شعار ایران قوی را به منصه ظهور رسانده بودند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار