سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

فراجا وجه کامل پلیس مقتدر مهربان را در اجرای طرح نور به نمایش گذاشت/ قوای سه‌گانه این طرح را ویژه حمایت کنند

راستینه با تاکید بر این که فراجا با شناخت دقیق مسئله ناهنجاری‌های اجتماعی و حفظ کرامت و جایگاه بانوان به موضوع عفاف و حجاب پرداخته و پای کار آمده است، گفت: دستگاه بزرگ انتظامی کشور در مدت اجرای این طرح وجه کامل پلیس مقتدر مهربان را به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۶۶۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷ - 23April 2024

شناخت دقيق مسئله و حفظ کرامت و جايگاه بانوان سرلوحه کار فراجا در حوزه عفاف و حجاببه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد راستینه» نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با فرمانده کل انتظامی کشور که در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: در راستای پیگیری اجرای قانون مربوط به حوزه عفاف و حجاب مهمان فرمانده کل انتظامی شدیم و دو موضوع، فلسفه حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در این نشست صمیمانه بود.

وی گفت: اخذ گزارش و البته تقدیر و تشکر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات به موقع و هوشمندانه فراجا در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و انجام مسئولیت‌های قانونی در اجرای طرح نور پلیس اولین موضوعی است که بر آن تاکید داریم.

سخنگوی این کمیسیون با تاکید بر این که حقیقتا فراجا یکی از ۳۲ دستگاهی است که با شجاعت و شهامت و با شناخت دقیق مسئله ناهنجاری‌های اجتماعی و حفظ کرامت و جایگاه بانوان به موضوع عفاف و حجاب پرداخته و پای کار آمده است، افزود: دستگاه بزرگ انتظامی کشور در مدت اجرای این طرح وجه کامل پلیس مقتدر مهربان را به نمایش گذاشته است.

به گفته وی کمیسیون فرهنگی همواره از اقدامات شایسته و خوب فراجا حمایت می‌کند و معتقدیم قوای سه گانه باید در اجرای این طرح در کنار فراجا قرار گرفته و به صورت ویژه این سازمان را حمایت کنند.

راستینه با اشاره به این که جامعه ما شریف و عفیف است، گفت: مردم ما خانواده دوست هستند و می‌دانند دشمن با ترویج ناهنجاری‌ها در جامعه، کشف حجاب زنان را به عنوان رکن اصلی خانواده هدف قرار داده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بایستی با افراد معلوم الحال که با اهداف مغرضانه اخلاقیات جامعه اسلامی ما را هدف گرفته اند، برخورد شود، گفت: لزوم حمایت از فراجا ضروری است و مردم فهیم ما باید به اجرای قانون پایبند باشند.

وی در پایان افزود: اختلاف نظر برخی از افراد جامعه در نوع پوشش نباید به عدم تمکین قانون منجر شود و ما معتقدیم که همه دستگاه‌ها در این موضوع پای کار باشند و فراجا را در اجرایی سازی قانون حمایت کنند و جامعه ما الگو و نمونه‌ای در تراز جامعه اسلامی باشد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها