رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ایثارگری‌های جبهه مقاومت برای نسل جدید بازگو شود

«قاضی‌زاده هاشمی» با بیان اینکه ایثارگری‌های جبهه مقاومت باید برای نسل جدید بازگو شود، گفت: مردم گیلان در پشتیبانی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس هم زبانزد هستند.
کد خبر: ۶۶۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴ - 23April 2024

ایثارگری‌های جبهه مقاومت برای نسل جدید بازگو شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان گیلان با بیان اینکه ایثارگری‌های جبهه مقاومت باید برای نسل جدید بازگو شود، اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی برگزاری کنگره شهدا، زنده نگه داشتن یاد شهدا، ارائه الگوی رفتاری مناسب به جوانان و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه است.

وی گفت: برپایی نمایشگاه‌های محتوایی، بازخوانی عملیات و رزمایش‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کیفیت بخشی و ماندگاری اجلاسیه‌های شهرستانی کنگره ملی شهدای گیلان تأثیرگذار است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، با تاکید بر لزوم توجه به مردمی بودن برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان بیان کرد: رزمندگانی که از این استان به جبهه رفتند به صورت انتخابی و داوطلبانه حضور یافتند و همچنین مردم این استان در بحث پشتیبانی از جنگ هم زبانزد هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار