مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر:

سناریو‌های دشمنان علیه بانوان ایرانی شکست خورد

«رضایی نژاد» گفت:دشمنان اسلام و انقلاب با شیطنت‌های رسانه‌ای و با اجرای سناریوهای ساختگی و از پیش تعیین شده به دنبال القای وضعیت نامطلوب عفاف و حجاب در کشور بودند.
کد خبر: ۶۶۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷ - 23April 2024

سناریو‌های دشمنان علیه بانوان ایرانی شکست خوردبه گزارش دفاع پرس از بوشهر،«محسن رضایی نژاد»مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر امروز درگفت وگو با رسانه ها  در خصوص اجرای طرح نور فراجا اظهار داشت:مطابق بررسی‌های انجام شده توسط مسئولان حوزه عفاف و حجاب در جامعه بیشتر بانوان میهن عزیز ایران اسلامی از وضعیت عفاف و حجاب مناسب و منطبق با دین مبین اسلام برخوردار هستند که نشان‌ دهنده یک باور عمیق دینی در اعصار مختلف در این مرز و بوم است.

وی با تاکید بر اهمیت پوشش شرعی در جامعه افزود: با توجه به اجرای «طرح نور» عفاف و حجاب توسط فراجا در سطح کشور ما شاهد روند بهتر و مناسب‌تری از عفاف و‌حجاب در سطح اجتماع هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دشمنان زیادی علیه عفت و پیشرفت بانوان سرزمین‌مان صف‌آرایی کرده‌اند، ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب با شیطنت‌های رسانه‌ای و با اجرای سناریوهای ساختگی و از پیش تعیین شده به دنبال القای وضعیت نامطلوب عفاف و حجاب در کشور و تقابل اجتماعی بین مردم و مسئولان بودند که با اجرای این طرح نورانی و برخورد صحیح و اصولی ماموران نظم و امنیت در جامعه، شاهد شکست این پروژه شیطانی بودیم.

رضایی‌نژاد تصریح کرد: دین مبین اسلام تاکیدات فراوانی بر اجرای عمومی امر به معروف و نهی از منکر در مسئله عفاف و حجاب در اجتماع دارد و با عمل به این دستورات دینی، انضباط اجتماعی در رفتارها و کنش های آحاد مردم حاکم شده و در نهایت امنیت روانی و اجتماعی جامعه را در پیش خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها