نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

اوج هماهنگی میدان و دیپلماسی در عملیات وعده صادق

الهیان گفت: اگر رژیم صهیونیستی به جنایتهایش پایان ندهد سیلی دردناکتری در انتظارش خواهد بود تا بیشتر از گذشته متنبه شود.
کد خبر: ۶۶۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۶ - 25April 2024

الهیان«زهره الهیان» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق اظهار داشت: عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت و ملتهای آزاده جهان بود.

وی افزود: در طول ماه‌های گذشته اوج جنایتهای رژیم صهیونیستی  را همه مردم جهان شاهد بودند و این عملیات پس از جنایتها و ظلم‌های متعدد امیدی بر دل ملتهای مظلوم جهان شد.

الهیان تصریح کرد: وعده صادق در واقع نماد اقتدار جمهوری اسلامی در اذهان ملتها بود و به عنوان یک نقطه عطف توانست معادلات منطقه و جبهه مقاومت را تغییر دهد.

رئیس کمیسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اوج هماهنگی میدان و دیپلماسی نکته اصلی این عملیات بود اظهار کرد: دستگاه دیپلماسی کشورمان بسیار هماهنگ با نیروهای مسلح به عنوان یک اقدام کلان فعالیت مستمری داشت.

این نماینده مجلس افزود: این هماهنگی حداکثری که در شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت با حضور شخص رئیس جمهور کمک بزرگی بود تا این موفقیت ابعاد بین‌المللی و بیشتری پیدا کند و بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیفزاید.

وی تاکید کرد: با این عملیات جمهوری اسلامی هشدار داد اگر رژیم صهیونیستی به جنایتهایش پایان ندهد سیلی دردناکتری در انتظارش خواهد بود تا بیشتر از گذشته متنبه شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار