در وصیتنامه شهید «طاهری‌نژاد» آمد؛

طلب حلالیت شهید ۱۲ ساله از مادرش

شهید نوجوان «سید علی طاهری‌نژاد» در وصیت نامه کوتاه خود از مادر و پدرش متواضعانه حلالیت می‌طلبد.
کد خبر: ۶۵۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰ - 28March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر،شهید نوجوان «سید علی طاهری‌نژاد» بیستم شهریور ۱۳۵۲ در شهرستان دشتستان از توابع استان بوشهر به دنیا آمد. وی با عنوان رزمنده بسیجی در منطقه عملیاتی فاو در تاریخ ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۴، در سن ۱۲ سالگی به شهادت رسید.

طلب حلالیت شهید ۱۲ ساله از مادرش

متن کامل وصیت نامه شهید سید علی طاهری نژاد:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خمینی، و با سلام و درود بر شهیدان صدر اسلام از جنگ خندق تا کنون سخنم را آغاز می‌کنم.

فَلٌیقاتل فی سَبیل اللهِ اَلذینَ یَشرونَ الحَیوةَ الدٌنیا بالاخَِرةِ و مَنْ یٌقاتِل فی سَبیلِ اللهِ فَیٌقْتَل او یَغْلِب فسوف نٌؤتیه اَجراً عظیماً. (سوره نساء آیه ۷۴)

مقتول بشود اجر عظیم دارد غالب هم بشود اجر عظیم دارد و اجر عظیم باز در موقع غلبه برای کسی که قتال فی سبیل الله کرده همان آرزوی موت است. چون آرزو دارد از این دنیا برود و در آن دنیا پرواز کند، و این‌ها عجیب است بدن این جا، عمر این جا است، ولی وقتی آرزوی آخرت شده روح در آخرت پرواز می‌کند.

مادرم شیرت را حلالم کن و هر بدی که به تو کردم مرا ببخش، چون من شیر تو را خوردم و تو شب‌ها و روز‌ها بیداری کشیدی تا مرا بزرگ کردی و به اینجا رساندی تا من به اسلام و میهنم خدمت کنم؛ و پدر عزیزم از تو می‌خواهم که مرا ببخشی و مرا حلال کنی.
دیگر حرفی ندارم مرا در برازجان خاک نمایید.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.
سید علی طاهری نژاد

طلب حلالیت شهید ۱۲ ساله از مادرش

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار