هاآرتص: «اسرائیل» در بحران خطرناکی گرفتار شده است

یک روزنامه عبری زبان نوشت: «اسرائیل» امروزه وارد یک بحران راهبردی خطرناک چه در غزه و چه در لبنان شده است.
کد خبر: ۶۵۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ - 17March 2024

هاآرتص: «اسرائیل» در بحران خطرناکی گرفتار شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، روزنامه صهیونیستی هاآرتص اذعان کرد که رژیم صهیونیستی امروزه وارد یک بحران راهبردی خطرناک چه در غزه و چه در لبنان شده است.

در ادامه این گزارش آمده است که تل آویو وارد این بحران شده و به سمت جنگ فرسایشی طولانی در هر ۲ جبهه حرکت می‌کند.

هاآرتص همچنین تاکید کرد که این بحران به دلیل عملکرد نتانیاهو که تمام دغدغه اش باقی ماندن در قدرت و فرار از چنگال قانون بوده رو به وخامت گذاشته است.

این روزنامه نوشت: نتانیاهو چیزی به اسرائیلی‌ها در خصوص وخامت اوضاع امنیتی و سیاسی نمی‌گوید بلکه در خصوص پیروزی‌ها و دستاورد‌های خود افسانه می‌گوید.

به نظر می‌رسد طولانی شدن تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و افزایش آمار نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده در این باریکه در کنار عدم تحقق اهداف از پیش اعلام شده باعث شده است اختلافات و درگیری‌ها میان مقامات رژیم صهیونیستی از یک سو و میان تل آویو و واشنگتن از سوی دیگر افزایش پیدا کند.

در همین خصوص شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های عبری زبان گزارش داد که در سایه همین اختلافات، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شب گذشته تشکیل جلسه نداده است.

این رسانه‌ها تاکید کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نپذیرفته است که با یوآو گالانت وزیر جنگ، بنی گانتز وزیر جنگ سابق و گادی آیزنکوت عضو ارشد کابینه جنگ این رژیم دیدار و صحبت کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار