استاندار مازندران:

بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه مازندران ضروری است

«حسینی‌پور» از مسئولان خواست که برای تداوم حرکت استان در مسیر توسعه و تحول از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند. ‎
کد خبر: ۶۵۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲ - 17February 2024

بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه مازندران ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در بازدید از شرکت دانش بنیان «بهین جلبک فرآوران البرز» شهرستان نور، اظهار داشت: ما به عنوان مجموعه دولت از شرکت‌های دانش بینان در استان و این شرکت شهرستان نور نیز حمایت می‌کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش ارتباط بین حوزه تولید و صنعت با مراکز علمی و دانشگاهی استان، افزود: درخواست ما این است که فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صنعتگران، ارتباط و تعامل بیشتری با مراکز دانش‌بنیان و دانشگاهی ایجاد کنند.

حسینی پور ادامه داد: این شرکت دانش بنیان نور در زمینه بیماری‌های دیابت و کم خونی و تیروئید تولیدات فاخری داشت، اما هنوز به مرحله صنعتی نرسید، امید است به این مهم دست یابد البته برای صادرات این محصولات باید تدابیری اندیشیده شود.

این مسئول تولیدات این شرکت دانش بنیان را در کشور منحصر بفرد دانست و اضافه کرد: در جلسه‌ای تصمیمات لازم برای تولیدات صنعتی محصولات این شرکت دانش بنیان اتخاذ شد.

استاندار مازندران، تصریح کرد: باعث افتخار ماست که دانشمندان و نخبگان ما با امکانات کم و محدود تولیدات فاخری ارائه می‌کنند و از تلاش‌های فعالان این شرکت دانش بنیان تقدیر می‌کنم و تلاش می‌شود با حمایت از نخبگان استان از این مجموعه نیز حمایت کنیم تا به لحاظ کمیت و کیفیت بر تولیدات این مجموعه بیفزاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار