دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس:

فریاد گلبانگ الله اکبر توسط استان فارسی‌ها/ ۴۵ نقطه نورافشانی می‌شود

«علوی» از برگزاری مراسم سر دادن ندای الله اکبر مطابق روال هر سال در شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همراه نورافشانی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷ - 10February 2024
فریاد گلبانگ الله اکبر توسط استان فارسی‌ها/ ۴۵ نقطه نورافشانی می‌شودبه گزارش خبرنگاران دفاع‌پرس شیراز، «سیدمجتبی علوی اردکانی» دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس امروز، ۲۱ بهمن در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: مطابق روال هر سال این مراسم در ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن یعنی امشب، ۲۱ بهمن در تمام نقاط استان فارس برگزار خواهد شد.
 
وی همچنین یکی از برنامه‌های امشب را نورافشانی نقاط مختلف استان و شیراز اعلام کرد و افزود: در شیراز این مراسم در ۴۵ نقطه استان فارس برگزار خواهد شد.
 
علوی اردکانی از دیگر برنامه‌های امشب را برگزاری جشن انقلاب در ساعت ۲۰ امشب، ۲۱ بهمن در محل محوطه اطراف ارگ کریم خانی شیراز به همت شهرداری شیراز برشمرد و از عموم مردم متدین و ولایت‌مدار برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.
 
دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس همچنین به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در ۱۵ نقطه استان فارس اجرا خواهد شد.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه این راهپیمایی در شیراز از ساعت ۹:۳۰ از محل چهار راه ۱۵ خرداد (پارامونت سابق) آغاز خواهد شد، افزود: مراسم مذکور به سمت میدان امام حسین (ع) و میدان آزادی (قدس) ادامه خواهد یافت و تجمع پایانی نیز در این مکان برگزار می‌شود.
 
علوی تصریح کرد: اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزی، قرائت قطعنامه پایانی و سخنرانی علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از جمله برنامه‌های تجمع پایانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز خواهند بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار