معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران:

اجتماع بزرگ سپاهیان مردمی قدس در مسجد جمکران برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «حسین‌آبادی» از برگزاری اجتماع بزرگ سپاهیان مردمی قدس در روز شنبه ۱۴ شعبان مصادف با پنجم اسفند در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ - 08February 2024

نیمه شعبان، روز امید/ اجتماع بزرگ سپاهیان مردمی قدس در مسجد جمکران برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «مهدی حسین‌آبادی» معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران امروز در نشست هم‌اندیشی روسا و دبیران کارگروه‌های اتاق وضعیت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در مفهوم انتظار باید اقداماتی صورت بگیرد که منجر به امیدآفرینی در جامعه شود همانگونه که در ایام اربعین مردم چطور در مسیر رسیدن به عتبات عالیات امید دارند.

وی اظهار کرد: اجتماع بزرگ نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران می‌تواند نگاه امیدآفرینی در جامعه ایجاد کند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته ۳۵۰ مجموعه مردمی فعالیت‌هایی در این زمینه انجام دادند و در سال جاری نیز پیش بینی شده ۵۰۰ مجموعه فعالیت داشته باشند، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها، بیش از ۱۰ ملیت در این ایام به افراد خدمت خواهند کرد و پیش‌بینی می‌شود جمعیت بیش از چهارمیلیون‌نفری در ایام نیمه شعبان در مسجد جمکران حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی ادامه داد: همچنین پویش «امید بسازیم» نیز برگزار خواهد شد تا بتوانیم مشکلات و گره‌هایی از افراد را به نام مبارک امام زمان (عج) باز کنیم؛ ازاین‌رو روز نیمه شعبان را با محوریت روز امید در دستورکار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه محور مقاومت و نبرد طوفان الاقصی نیز در برنامه‌های نیمه شعبان مورد توجه قرار دارد، عنوان کرد: بر این اساس روز ۱۴ شعبان مصادف با شنبه ۵ اسفند، اجتماع بزرگ سپاهیان مردمی قدس در مسجد مقدس جمکران برگزار و متعاقباً از افرادی که در پویش «حریفت منم» ثبت‌نام کرده‌اند، برای شرکت در این اجتماع دعوت خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه صحن این مکان مقدس ظرفیت یکصد و پنجاه هزارنفری دارد، ادامه داد: این اجتماع می‌تواند شکوه خوبی را رقم بزند و حمایت مردمی از محور مقاومت را نشان دهد؛ هرچند باید تلاش کنیم چنین اجتماعی در سایر کشور‌های محور مقاومت نیز برگزار شود.

در ادامه این نشست، روسا و دبیران کارگروه‌های اتاق وضعیت دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص برنامه‌های نیمه شعبان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار