در شورای اداری بسیج خراسان رضوی؛

معاون سیاسی سپاه پاسداران: راهبرد دشمن ایجاد فاصله بین مردم، انقلاب اسلامی و ولی فقیه/ قرارگاه جهاد تبیین با الگو از دفاع مقدس در استان‌ها فعالیت دارند

سردار جوانی گفت: دشمن قصد دارد با روایت نادرست از انقلاب اسلامی، بین مردم و انقلاب و مردم و ولی فقیه، فاصله‌ بیندازد.
کد خبر: ۶۴۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ - 06February 2024

معاون سیاسی سپاه پاسداران: راهبرد دشمن ایجاد فاصله بین مردم، انقلاب اسلامی و ولی فقیه/ قرارگاه جهاد تبیین با الگو از دفاع مقدس در استان‌ها فعالیت دارندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش جهاد تبیین و دومین جلسه شورای اداری بسیج خراسان رضوی که شب گذشته در سالن شهید سلیمانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی (ص) را احیا و به جهان معرفی کرد که این کار بزرگ دشمنان زیادی را به صحنه آورد تا به زعم خود انقلاب اسلامی را در همان ماه‌های اول شکست دهند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد تاریخی بود که در دوران معاصر با قیام امام خمینی (ره) و یاری مردم ایران شکل گرفت، ادامه داد: این انقلاب معجزه قرن و در امتداد بعثت نبی اکرم (ص) است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: یکی از دستاورد‌های بزرگ مردم در کنار پیروزی انقلاب اسلامی، حفظ انقلاب در برابر دشمنی‌ها و دسیسه‌های دشمنان است.

سردار جوانی متذکر شد: در کنار تمام تلاش‌ها و دستاور‌های مردمی، در یک حوزه ضعف داشتیم و آن عدم معرفی کامل و صحیح انقلاب اسلامی به نسل جوان بود.

وی با بیان اینکه تصویر بیگانه‌ای از انقلاب اسلامی به جوانان نشان داده شده است، عنوان داشت: نتوانستیم برای جوانان تاریخ ایران و انقلاب اسلامی را تبیین کنیم و دشمن با سرمایه‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و جریان نفوذ، روایت‌های متفاوتی را با هدف فریب انجام داده و امروزه تنها امید دشمن فریب است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داد: دشمن قصد دارد با روایت نادرست از انقلاب اسلامی، بین مردم و انقلاب و مردم و ولی فقیه، فاصله‌ بیندازد.

سردار جوانی تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال تصرف ذهن‌ها و در پی این است که مردم را روبه‌روی نظام و ولایت فقیه قرار دهد. مشکلاتی در کشور وجود دارد و بر کسی پوشیده نیست؛ از این جنس مسائل در تمام کشور‌ها وجود دارد و باید آن‌ها را با تلاش و همت مسئولین و مردم برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه با راهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، طرح ملی جهاد تبیین، تدوین شده و در کشور در حال اجرا است، گفت: امروز قرارگاه جهاد تبیین استان‌ها مشابه با قرارگاه‌های عملیاتی دوران دفاع مقدس فعالیت می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که ذهن جوانان ما تحت تاثیر دشمن قرار بگیرد و این امر تنها با جهاد تبیین محقق می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار