معاون پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان:

طرح «شهید خیزاب» در حوزه توانمندسازی مدیران اجرا می‌شود

نم‌نبات گفت: طرح «شهید خیزاب» در راستای برگزاری دوره جامع آموزش و ارتقای توانمندی‌های حوزه مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در خصوص توانمندسازی مدیران مدارس ابتدایی و رابطان مشاوره برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۶۴۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 30January 2024

طرح «شهید خیزاب» در حوزه توانمندسازی مدیران اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «مهدی نم‌نبات» معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به همراه جمعی از کارشناسان حوزه معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با خانوداه شهید مدافع حرم «مسلم خیزاب» دیدار کردند.

«نم‌نبات» با ادای احترام به شهید مدافع حرم «مسلم خیزاب» اظهار داشت: شهدا اسوه و الگویی درخشان برای دانش‌آموزان هستند و‌ لذا باید در جهت ترویج راه و رسم شهدا در بین دانش‌آموزان اهتمام جدی داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح‌هایی نظیر «لاله‌های روشن»، «آلبوم شهدا»، «سر سفره شهدا» و برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان، بیان کرد: هدف از اجرای چنین طرح هایی در مدارس آشنا کردن دانش آموزان با سیره و سبک شهدا و مانوس کردن نسل جدید با شهدا است. تا بتوانند با الگوگیری از شهدا عنصری کارآمد برای آینده ایران اسلامی باشند. طرح شهید خیزاب در راستای دوره جامع آموزش و ارتقای توانمندی‌های حوزه مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در خصوص توانمند سازی مدیران مدارس ابتدایی و رابطان مشاوره برنامه ریزی شده است.

نم نبات گفت: اولین مرحله این طرح که برگزاری دوره ی آموزشی دو روزه ویژه مدرسین نواحی و مناطق استان اصفهان بود در هفته گذشته برگزار شد و در ادامه این مدرسان دوره مذکور را در بهمن ماه همزمان بادهه مبارک فجر در سطح نواحی و مناطق و سپس مدارس استان با نام شهید گرانقدر مسلم خیزاب برگزار می‌کنند. با مدد گرفتن از این شهید بزرگوار و باهمتی که همکاران ما در این زمینه دارند، اهداف مورد نظر در این طرح به بهترین شکل ممکن تحقق یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار