امام جمعه قم:

آمادگی کامل محور مقاومت برای نابودی اسراییل/ دشمن به دنبال سیاه‌نمایی در انتخابات است

آیت الله «سعیدی» گفت: دشمن به دنبال سیاه نمایی در انتخابات است و مردم باید با مشارکت عمومی و انتخاب افراد اصلح زمینه توسعه و پیشرفت بیش از پیش کشور را فراهم کنند.
کد خبر: ۶۴۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ - 26January 2024

آمادگی کامل محور مقاومت برای نابودی اسراییل/ دشمن به دنبال سیاه‌نمایی در انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سیدمحمد سعیدی» امام جمعه قم در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه  امروز قم در مصلای قدس اظهار داشت: سیاه‌نمایی و ناامیدی اسلحه نرم و مخفی دشمن برای جلوگیری از شرکت مردم در انتخابات است.

وی افزود: در مرحله رقابت‌های انتخاباتی مراقب مسائل و احکام شرعی و حفظ حرمت و حریم رقبای خود و مصالح نظام و کشور و چشم طمعی که دشمنان و ایران اسلامی به این انتخابات دوخته‌اند، باشید.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه آنچه که در انتخابات مهم و تاثیرگذار می‌باشد، امید آفرینی است، ابراز امیدواری کرد: مردم با حضور و مشارکت عمومی و با انتخاب افراد اصلح بتوانند زمینه توسعه و پیشرفت بیش از پیش کشور را فراهم کنند.

آیت‌الله سعیدی در ادامه یادآور شد: روسای قوای سه‌گانه به‌ویژه رئیس جمهور پرتلاش و محترم‌مان و سایر مدیران باید تا جایی که می‌توانند به حل این مشکل‌ها به‌خصوص در عرصه معیشتی و فرهنگی بهتر و بیشتر بپردازند؛ قوه قضاییه نیز باید دست اِخلال‌گران و مفسدان را در هر کجا و در هر مقام و موقعیتی که هستند قاطعانه قطع کند.

خطیب جمعه قم در بخش دیگری از سخنان با گرامیداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: همه باید عظمت و ارزش این مناسبت بزرگ را پاس بداریم، به تعبیر رهبر معظم انقلاب دهه مبارک فجر آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید.

وی در بخش دیگری از سخنان با یادآوری حرکت طوفان‌الاقصی گفت: اکنون بیش از یکصد روز از آغاز این عملیات می‌گذرد، اما از شدت حمله‌های حماس و از حجم عملیات‌های حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن کاسته نشده‌است.

امام جمعه قم اضافه کرد: حزب‌الله با مشغول کردن بخش زیادی از نیرو‌های اسرائیل غاصب، در سه ماهه گذشته بیش از ۶۷۰ عملیات انجام داده‌است، یمنی‌های مقاوم و با بصیرت نیز دریای سرخ را برای کِشتی‌های عازم سرزمین‌های اِشغالی به دریای پُر از آتش تبدیل کرده‌اند.

آیت‌الله سعیدی در بخش پایانی سخنان خود گفت: همه این فعالیت‌ها نشان می‌دهد که به کوری چشم دشمنان، مجموعه محور مقاومت برای نابودی رژیم غاصب جنایت‌کار زنده، سرحال، آماده و مصمم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار