شهید قدس/ طی سخنانی مطرح شد

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین: سردار سلیمانی قهرمانی کم نظیر و دلاوری از جنس عشق و حماسه بود

سرهنگ امیری مقدم گفت: سردار سلیمانی، قهرمانی کم نظیر و دلاوری از جنس عشق و حماسه بود، عظمتش را مرهون ایمان و معرفت ناشی از تلمذ در مکتب حضرت زهرا (س) و شاگردی در محضر امامین انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۶۴۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ - 04January 2024

سردار سلیمانی قهرمانی کم نظیر و دلاوری از جنس عشق و حماسه بود

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت دهه مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مراسمی با حضور   اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان قزوین،استادان، کارکنان و دانشجویان به همت کانون فرهنگی و دانشجوی ایثار و با همکاری ستاد شاهد و ایثارگر، گروه معارف اسلامی، کانون اندیشه امام و رهبری، دبیرخانه تشکل‌های آزاد اسلامی و معاونت فرهنگی و دانشجویی در مسجد امام رضا علیه السلام دانشگاه آزاد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با تشکر از عوامل برگزاری این مراسم و ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: همانگونه که حضرت زهرا (س)، ولی امر عصر خویش را شناخت، به او وفادار بود و در راه تبیین ارزش‌های او جانفشانی کرد؛ سردار سلیمانی نیز این چنین جان فشانی کرد و در برابر ولی فقیه زمان خود همان خط مشی حضرت زهرا (س) را مورد پیگیری قرار داد.

وی افزود: سردار سلیمانی همواره ذکر یا زهرا (س) بر لب داشت با تکیه بر سلاح ایمان، هرگز مقهور سلاح و تجهیزات دشمن نشد و این چنین بود که حاج قاسم و یارانش از دفاع مقدس تا جبهه مقاومت همواره ناممکن‌ها را ممکن ساختند و برای مردم ایران اسلامی و آزادگان جهان عشق، امید و عظمت آفریدند.

سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت معرفی مکتب شهید سلیمانی به نسل جوان خطاب به دانشجویان یادآور شد: دختران و زنان پاکدامن ایران اسلامی به عنوان یک مسئولیت بزرگ تاریخی با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) باید بستر ساز نسلی تاریخ ساز و با ایمان باشند، نسلی، چون نسل سلیمانی‌ها که ظالمان جهان از سایه آن‌ها می‌هراسند و آزادگان جهان به آن می‌بالند.

در پایان این مراسم با حضور سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم، اسماعیل زینالی رییس دانشگاه، استادان، کارکنان و دانشجویان  ۱۰۰ عنوان جلد کتاب به کتابخانه دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اهداء شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار