در سخنانی؛

رئیس اسبق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران: نیرو های مسلح بازوی قدرتمند نظام مقدس اسلامی هستند

حجت‌الاسلام فراتی گفت: دشمنان بدانند نیروهای مسلح دست در دست یکدیگر به مانند بازوان قدرتمند و پشتیبان نظام در دفاع از کیان اسلامی، انجام وظیفه خواهند کرد.
کد خبر: ۶۴۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ - 04January 2024

رئیس اسبق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران: نیرو های مسلح بازوی قدرتمند نظام مقدس اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «عباسعلی فراتی» رئیس اسبق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران در نشست بصیرتی ویژه فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را حافظ امنیت جامعه دانست و اظهار داشت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم و حفظ و صیانت از جامعه نیست و این کار از بهترین عبادات و جهاد فی سبیل الله است.

وی با اشاره به این که دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت جهان را شکست، افزود: دشمنان ایران و اسلام توطئه براندازی نظام را داشتند، ولی وقتی نیروهای مسلح و مردم ایران اسلامی با حضور در میدان دشمن را از عملکرد خود پشیمان کردند.

رئیس اسبق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران خاطرنشان کرد: با این شکست ضعف و فروپاشی آن‌ها عیان شد و به زودی شاهد فروپاشی قدرت‌های پوشالی خواهیم بود چراکه کسانی که ادعای حکومت بر جهان را داشتند، امروز حتی توان پاسخگویی به مردم خود و مقابله با برخوردهایی که با آن‌ها صورت می‌گیرد را ندارند.

فراتی با بیان اینکه اقتدار کنونی نظام اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح مقتدر به دست آمده است، ادامه داد: امروز نوع نگاه جهانیان به نظام و انقلاب اسلامی ویژه است و به همین دلیل ایران به عنوان یک کشور مقتدر و با صلابت به الگویی برای تمامی جهانیان تبدیل شده است.

رئیس اسبق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در عرصه نرم‌افزارهای مدرن، مهم دانست و تصریح کرد: با توانمندی در عرصه نرم‌افزاری و تولید نیروهای مسلح در پرتو ولایتمداری و پیروی از فرمانده كل قوا امام خامنه‌ای در هر لحظه برای دفاع از خاک ایران اسلامی آماده جانفشانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار