معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح:

برگزاری مسابقات مهارتی با هدف توانمندسازی سربازان در حین خدمت است

سرتیپ دوم معظمی گودرزی گفت: برگزاری مسابقات مهارتی با هدف ارائه الگوهای استاندارد آموزشی و با هدف توانمندسازی کارکنان وظیفه برای به کارگیری موثر در حین خدمت و تسهیل در اشتغال پس از خدمت آنها است.
کد خبر: ۶۴۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ - 03January 2024

معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح: اقدامات زیادی برای کارکنان وظیفه در نیروهای مسلح انجام شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «فرامرز معظمی گودرزی» معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در آزمون مهارت‌آموزی نیروهای مسلح که صبح امروز (چهارشنبه) به میزبانی مرکز آموزش شهید خضرایی تهران برگزار شد، اظهار داشت: برنامه مهارت آموزی کارکنان وظیفه با هدف توانمندسازی آنها برای به کارگیری موثر در حین خدمت و تسهیل در اشتغال پس از خدمت آنها پیش بینی شده است.

سرتیپ دوم معظمی گودرزی ادامه داد: با همت و تلاش فرماندهان، مدیران و مسئولین و همکاری دستگاه‌های متولی مهارت‌آموزی در کشور اقدامات زیادی در نیروهای مسلح برای کارکنان وظیفه انجام شده است.

معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته یکی از نیازمندی‌هایی که در حوزه مهارت آموزی احساس شده بود موضوع برگزاری مسابقات مهارتی با هدف ارائه الگوهای استاندارد آموزشی، کارگاهها و تجهیزات در جهت کیفیت بخشی به امر مهارت آموزی و اثربخشی این حوزه و ارائه الگوی برتر مهارت آموخته بود.

وی اضافه کرد: این مسابقات در چهار مرحله شهرستان، استان، سازمان به تفکیک به صورت عمودی در هر سازمان برگزار می شود و در ادامه مرحله نهایی و کشوری آن به صورت تیم های منتخب از سازمانهای نیروهای مسلح در مرحله کشوری حضور پیدا خواهند کرد که این مرحله در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.

سرتیپ دوم معظمی گودرزی تصریح کرد: امروز مرحله سوم و سازمانی این مسابقات در حال برگزاری است که به صورت پروژه عملی واحد در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: هزار و ۷۰۰ نفر از سربازانی که دارای مهارت هستند امروز در این مسابقات در ۱۵ رشته پر تکرار در نیروهای مسلح و مورد نیاز جامعه در حال به نمایش گذاشتن توانمندی های خود هستند.

معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح یادآور شد: زیرساختها و امکانات خوبی در سطح نیروهای مسلح با همکاری و تلاش فرماندهان و اندیشه متعالی آنها در نیروهای مسلح تامین شده است.

وی اضافه کرد: امروز این مسابقات در سطح مطلوبی برگزار می شود و می توانیم چالشها و مشکلاتی که در راستای اثربخشی کیفی اجرای دوره ها باشد را آسیب شناسی کنیم و نسبت به بهبود کیفیت کار تلاش داشته باشیم.

سرتیپ دوم معظمی گودرزی تاکید کرد: در مرحله کشوری ۱۶۵ نفر از نمایندگان و منتخبین نیروهای مسلح مسابقات را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اينکه جوایز مناسبی برای برگزیدگان و رتبه های برتر این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: سازمان برتر در مرحله کشوری شناسایی می شود و حمایت سازمان های نیروهای مسلح از کارکنان وظیفه مهارت دیده تا سه سال پس از خدمت انجام می شود.

انتهای پیام/271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار