در مرکز یاورشهر ۹ و با همکاری سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی انجام شد؛

برگزاری جشن بزرگ شب یلدا به همت مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم

جشن بزرگ فرا رسیدن شب یلدا بلندترین شب سال با همکاری مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و با حضور تنی چند از مقامات شهری و جمعی از خیرین و نیکوکاران در مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ ویژه آسیب‌دیدگان اجتماعی کلانشهر تهران برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ - 23December 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جشن بزرگ فرا رسیدن شب یلدا بلندترین شب سال با همکاری مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و با حضور احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، حجت الاسلام حسین‌زاده معاون دادستان تهران، تنی چند از مقامات شهری و جمعی از خیرین و نیکوکاران در مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ ویژه آسیب دیدگان اجتماعی کلانشهر تهران برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که با حضور برخی مدیران و معاونین این سازمان و مسئولین مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و همچنین حدود یک هزار مددجو در سالن اصلی مرکز یاورشهر ۹ با اجرای سامان گوران طنز پردرداز معروف و خواننده محبوب مردمی مرتضی اشرفی برگزار شد آیتم‌های متعددی از جمله اجرای پخش موسیقی زنده، اجرای سرود و... اجرا شد.

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در این مراسم ضمن بیان این موضوع که شرداری تهران در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی عزم خود را جذم کرده است نکاتی را پیرامون اجرای طرح ۹ گام برای مددجویان مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ مطرح کرد.

احمدی صدر گفت: امیدواریم با پایان اجرای طرح ۹ گام و سپس اجرای مرحله جامع پذیری دیگر شاهد بازگشت شما مددجویان به این مراکز نباشیم و انشاالله که پس از بازگشت به آغوش خانواده و جامعه، زندگی سالمی را دنبال کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حسین‌زاده معاون دادستان تهران نیز ضمن اعلام این موضوع که دستگاه قضا با جدیت تمام با خرده فروشان و عمده فروشان مواد مخدر برخورد خواهد کرد ابراز امیدواری کرد که مددجویان مرکز یاورشهر۹ هرچه زودتر پس از پایان اجرای طرح ۹ گام و ترک مواد مخدر به آغوش خانواده و جامعه بازگردند.

وی افزود: با هماهنگی مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم تقدیر از برخی خیرین و نیکوکاران که در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند از جمله برنامه‌های جشن بزرگ یلدا در مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ بود و احمدی صدر و حسین‌زاده با اهدای لوح یادبود از این عزیزان آقایان مهندس ابوالفضل نوری و حاج پرویز ذباح تقدیر به عمل آوردند.

در ادامه یکی از خیرین صحبت‌هایی را خطاب به مددجویان مطرح کرد و از آن‌ها خواست با پشت سر گذاشتن دوره تربیتی، آموزشی و درمانی دیگر سراغ مواد مخدر نروند و همچنین وعده‌هایی را برای بهبود وضعیت مددجویان پس از ترک مرکز یاورشهر ۹ به این عزیزان داد.

همچنین در پایان این مراسم،   احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران دقایقی را با تنی چند از مددجویان مرکز یاور شهر۹ به صحبت پرداخت و شنونده برخی از مشکلات آن‌ها بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار