پیام تشکر مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پی تشییع باشکوه پیکر پاک شهدای گمنام

حجت‌الاسلام «سید احمد شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و «فرهاد زیویار «استاندار لرستان در پی تشییع باشکوه پیکر پاک شهدای گمنام در لرستان پیام تشکری صادر کردند.
کد خبر: ۶۳۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ - 18December 2023

پیام تشکر مشترک نماینده ولی فقیه  و استاندار لرستان در پی تشییع باشکوه پیکر پاک شهدای گمنام

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید احمد شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و «فرهاد زیویار «استاندار لرستان در پی تشییع باشکوه پیکر پاک شهدای گمنام در لرستان پیام تشکری صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

«پیکر مطهر شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند»

(امام خامنه‌ای «مدظله العالی)

با سلام و تحیت به ساحت با عظمت نبی خاتم محمد مصطفی (ص) و اولاد طاهرینش، خاصه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا «سلام الله علیها» و درود بیکران به روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و ارواح پاک شهدای والامقام که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند.

خدای عزوجل را شاکریم که در سالروز شهادت مظلومانه مدافع حریم ولایت، حضرت صدیقه طاهره «س» شاهد حضور کم نظیر عاشقان اهل بیت علیهم السلام، و مردم انقلابی و ولایتمدار استان لرستان، در برپایی مراسمات عزاداری ایام فاطمیه «س» و مواکب فاطمی، و مراسم استقبال و تشییع پیکر‌های مطهر سه شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس بودیم و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار میکنیم.

علیرغم ایجاد دسیسه‌های گوناگون در راستای تغییر بینش و افکار مردم، اما به واقع آنچه مشاهده شد نشانه قلب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادت و دلبستگی شان به شهدا، نظام و ولایت بود، و اینکه شهدا زنده اند و نام و یاد آن‌ها در دل‌ها جاودان است، و اینگونه دشمنی‌ها هیچگونه شک و تردیدی در عزم و اراده این مردم شهید پرور ایجاد نخواهد کرد.

در این آیین پرشور و شعور که همگام با مردم سراسر میهن عزیز اسلامی، و در استان لرستان، و بویژه شهرستان‌های سپید دشت، کوهنانی و فیروزآباد برگزار گردید، لحظات نابی به ثبت رسید که نشانه عزم راسخ مردم شریف و غیور ایران اسلامی در ادامه دادن راه این اسطوره‌های ایثار و فداکاری است که دیگر بار، دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید و دوستداران راه حق و حقیقت و دفاع از مظلومان عالم را امیدوار ساخت.

اینجانبان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام از حضور حماسی، پرشور و کم نظیر مردم شهید پرور استان لرستان، و کلیه ادارات و سازمان‌ها و نهاد‌های دینی، فرهنگی، اجرایی، نظامی و امنیتی، موسسات تبلیغی و هنری، هیئات مذهبی، جوانان پرشور انقلابی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، خصوصاً بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌ها دفاع مقدس استان لرستان، تقدیر و تشکر می‌نماییم، امید است که در پرتو عنایات خاصه ائمه اطهار و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت امام خامنه ای، ادامه دهنده راه پر فروغ شهدا باشیم.

«سید احمدرضا شاهرخی»

«فرهاد زیویار»

۲۷/۹/۱۴۰۲ برابر با ۴ جمادی الثانی ۱۴۴۵

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار