حمله صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری آمریکایی

رژیم صهیونیستی در حمله اخیر خود به شهرک الظهیره در جنوب لبنان از بمب‌های فسفری ارسالی آمریکا استفاده کرده است.
کد خبر: ۶۳۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ - 11December 2023

حمله صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری آمریکاییبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، آثار تسلیحات اهدایی آمریکا به رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان رصد شده است.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» گزارش داد که رژیم صهیونیستی از تسلیحات حاوی فسفر سفید که واشنگتن برای اسرائیل ارسال کرده، در حمله به شهرک «الظهیرة» در جنوب لبنان استفاده کرده است.

سازمان عفو بین‌الملل اخیراً استفاده رژیم صهیونیستی از بمب‌های حاوی فسفر سفید در جنوب لبنان را تایید کرد.

در بیانیه سازمان عفو بین‌الملل آمده است: «تحقیقات ما استفاده اسرائیل از بمب‌هایی که حاوی فسفر سفید بوده در جنوب لبنان را تأیید می‌کند که طی آن غیرنظامیان نیز هدف این بمب‌ها قرار گرفتند.»

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین عصر امروز خبر داد که در جریان بمباران اردوگاه جبالیا، تا این لحظه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و بیش از ۳۰۰ نفر هم زخمی شده‌اند.

رژیم صهیونیستی پیش از این هم در اواخر مهر گذشته با بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، فاجعه بزرگی را رقم زد. اشرف القدره خبر داده بود که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از هزار نفر به شهادت رسیده و یا زخمی شده‌اند.

جنبش حماس ضمن محکومیت شدید این حمله ددمنشانه، تأکید کرد که چنین جنایاتی نشانگر خوی متوحش صهیونیست‌هاست که به‌خوبی خود را نشان داده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار