امام جمعه قم:

مردم بر سر پیمان خود با امام و شهدا هستند

آیت‌الله «حسینی بوشهری» گفت: مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل و زمینه جلب رضایت عمومی را فراهم کنند تا یک مشارکت پرشور در انتخابات ایجاد شود البته مردم بر سر پیمان خود با امام و شهدا هستند.
کد خبر: ۶۳۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ - 08December 2023

مردم بر سر پیمان خود با امام و شهدا هستندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سید هاشم حسینی بوشهری» امام جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه) در مصلای قدس اظهار داشت: خیلی از کشور‌ها به دنبال آتش‌بس دائمی بودند، اما گویا منافع جنایتکاران بی‌آبرو در سرکوب کردن ملت مظلوم فلسطین و همه ملت‌هاست.

وی افزود: این‌ها روزی خواب حزب‌الله، عراق و ایران را دیده بودند، اما خواب آنان تعبیر نشد و امروز قدرت حزب الله چندین برابر گذشته شده، ممکن است که کودکان مظلوم یکی پس از دیگری به شهادت برسند، اما دشمن به جایی نخواهد رسید چراکه ما به وعده الهی ایمان داریم که خداوند متعال روزی این‌ها را سر جایشان خواهد نشاند.

آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: آمریکا به دنبال دوگانه‌سازی شیعه و سنی بود، اما موفق نشد و دنیا امروز شاهد این است که پشتیبانان اصلی مظلومیت فلسطین، در این معرکه و شرایط سخت شیعیان هستند، حزب‌الله لبنان، انصرالله یمن و مقاومت عراق شیعیانی هستند که در میدان جان‌فشانی حاضر شده‌اند.

وی افزود: دشمنان به دنبال تفرقه بودند، اما نه تنها به هدف نرسیدند بلکه امروز شیعیان حزب الله و انصارلله یمن و مقاومت عراق هستند که کشتی‌های اسرائیلی را توقیف می‌کنند و پایگاه‌ها را می‌زنند و باز هم تهدید می‌کنند که این حملات ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی درحال خوردن ضربه شدید اقتصادی است، گفت: ۵۰۰ هزار مهاجرت معکوس برای رژیم صهیونیستی بسیار هزینه‌ساز است و بانک مرکزی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تاکنون ۵۳ میلیارد دلار برای این جنگ هزینه کرده‌اند، جنگی با باریکه غزه که یک منطقه کوچک است.

وی تاکید کرد: کشور‌های اسلامی باید مراقب باشند تا این راهبرد‌های دشمن اتفاق نیافتد، نظر جمهوری اسلامی ایران این است که فلسطینیان در یک همه پرسی شرکت کنند آوارگان و ساکنان واقعی نه اشغال‌گران، نتیجه هر چه شد همان کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جنایت‌های رژیم صهیونیستی موجب شد که نقاب طرفداری از زن از چهره برخی برداشته شود، گفت: برای یک خانم چه معرکه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی به پا نکردند، این همه زن و کودک در غزه انسان نیستند، پس چرا ساکت شده‌اید؟ شما دنبال چه هستید؟

امام جمعه قم با بیان اینکه از امروز باید برای یازدهم اسفندماه روزشماری کرد، گفت: مشکلات مردان و زنان انقلابی را از ماندن در صحنه باز نمی‌دارند، سختی‌های فراوانی را پشت سرگذاشته و در مسیر انقلاب مانده‌ایم.

وی تاکید کرد: البته از مسئولان هم انتظار داریم که آرام آرام مشکلات معیشتی مردم و زمینه جلب رضایت عمومی را فراهم کنند تا یک مشارکت پرشور در انتخابات ایجاد شود که بتوانیم بگوییم که این نظام بعد از بیش از چهل سال با وجود همه توطئه‌های درونی و برونی، همچنان برقرار مانده است و این مردم بر سر پیمان خود با امام و شهدا هستند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار