استاندار ایلام:

شهید مدرس نماد و شاخص یک نماینده انقلابی است

بهرام‌نیا گفت: شهید مدرس بعنوان یک رجل سیاسی که جان خود را فدای حفظ استقلال کشور و مبارزه با استبداد کرد و در واقع می‌توان گفت به عنوان نماد و شاخص نماینده انقلابی است.
کد خبر: ۶۳۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ - 02December 2023

شهید مدرس نماد و شاخص یک نماینده انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز شنبه در جلسه شورای اداری استان، با گرامیداشت دهم آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس اظهار داشت: شهید مدرس بعنوان یک رجل سیاسی که جان خود را فدای حفظ استقلال کشور و مبارزه با استبداد کرد ودر واقع می‌توان گفت به عنوان نماد و شاخص نماینده انقلابی است.

وی افزود: این شهید گرانقدر با تحمل مصائب و سختی‌ها در راه اعتلای دین و استقلال کشور مبارزه کرد و پس از ۹ سال تبعید در سخت‌ترین شرایط به شهادت رسید.

بهرام‌نیا مجلس را نماد حاکمیت مردم عنوان کرد و افزود: شهید مدرس علیرغم اینکه یک مجتهد دینی بود، اما یک شخصیت سیاسی هم بود و امید آن که نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانند در این مسیر با نصب‌العین قرار دادن سبک و سیاق و سیره شهید مدرس بتوانند در مجلس نقش آفرینی کنند و برای همه نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی تا پایان دوره آرزوی توفیق داریم.

استاندار ایلام با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان گفت: رژیم صهیونیستی دست نشانده آمریکا است و حدود یک سوم کابینه دولت آمریکا، صهیونیست‌ها هستند.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از سال ۱۹۴۸ به بعد، رژیم صهیونسیتی برای مدتی نتوانست دستاوردی داشته باشد و تلاش‌های فراوانی در دست‌آورد‌های سرزمینی داشته است.

استاندار ایلام با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، حیثیت و اعتبار رژیم غاصب را برای همه دنیا آشکار کرد، افزود: در واقع این عملیات بزرگترین شکست سیاسی رژیم صهیونیستی را رقم زد.

وی بیان داشت: وجه تمایز این جنگ با سایر جنگ‌ها در این بود که این جنگ نه توسط یک دولت و نه یک لشکر، بلکه توسط یک گردان شروع شد که با اقتدار در برابر دولت تا دندان مسلح مبارزه کرد که علاوه بر تحیر، افتضاح بزرگی را برای رژیم صهیونیستی رقم زد.

بهرام‌نیا با اشاره به نقش آفرینی‌های بسیج در همه عرصه‌های مختلف، با تأکید بر اینکه نباید شأن و منزلت بسیج را تنها در قالب یک سازمان مصداق پیدا کند، گفت: خوشبختانه بسیج در همه زمینه‌ها ورود پیدا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار