حضور استاندار هرمزگان در بین مردم اقدامی ارزشمند و سازنده است

استاندار هرمزگان در بخش دوم سفرش به شهرستان بندرلنگه از چندین پروژه عمرانی بازدید و بعد از سرکشی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با آیت الله رکنی و امام جمعه محترم شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۶۳۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ - 24November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان در بخش پایانی سفر یک روزه خود به شهرستان بندرلنگه در معیت سردار سرتیپ پاسدار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، از بیمارستان محمدیا که به همت ندسا در شهر بندرلنگه احداث شده است، بازدید کرد.

دوستی در ادامه راهی مجموعه بیمارستانی شهدای  بندرلنگه شد و از مراحل آماده سازی اراضی برای آغاز عملیات اجرایی دانشکده علوم پزشکی غرب  هرمزگان بازدید کرد.

وی در این بازدید نقشه‌ های مربوط به طبقات مختلف این دانشگاه را مورد بررسی قرار داد و  دستوراتی در راستای تسریع  در فرآیند های آماده سازی این  طرح صادر کرد.

حضور  در منزل جانباز ۷۰ درصد یوسف عزیززاده از دیگر برنامه‌های استاندار هرمزگان در این بخش از سفر بود.

مهدی دوستی در ادامه با حضور در منزل شهید محیط‌بان محمد حسن‌نژاد که از محیط‌بانان نمونه کشوری بوده و در سال ۹۹ در درگیری با شکارچیان غیرمجاز  به شهادت رسیده است حاضر شد و با  این خانواده  معزز دیدار کرد.

حسن ختام سفر یک‌ روزه استاندار هرمزگان به بندرلنگه دیدار با آیت الله محمدجواد رکنی امام جمعه سابق بندرلنگه و تولیت حوزه علمیه و حجت‌الاسلام  والمسلمین شریفی امام جمعه جدید شهرستان بندر لنگه  بود.

این عالم دینی حضور استاندار هرمزگان در جمع  مردم را حرکتی ارزنده و سازنده خواند و گفت: حضور در بین مردم آثار و برکات بسیاری دارد و می‌تواند منشا اثرات خیر باشد.

وی ادامه داد: حرکت‌ های مردمی استاندار هرمزگان موجب شده است که جایگاه بسیار خوبی بین مردم استان داشته باشد و باید بابت این جایگاه خدا را شاکر بود.

آیت‌الله رکنی  گریزی به مطالبات مردم  از استاندار هرمزگان نیز زد و گفت: یکی از مسئله مردم بحث فعال‌شدن پرواز های فرودگاه بندرلنگه است چنانچه سابقا  همه روزه از این فرودگاه پروازهایی برقرار بود که لازم است دوباره این  امر احیا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار