دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا:

روشن شدن حقانیت جمهوری اسلامی از دستاورد‌های عملیات حماس است

«رضایی» روشن شدن حقانیت جمهوری اسلامی را از دستاورد‌های عملیات حماس ذکر کرد و گفت: امروز اسرائیل بین دو آتش شکست و جهنم قرار گرفته است و اگر آتش‌بس را بپذیرد و یا ادامه دهد، شکست خورده است.
کد خبر: ۶۳۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ - 24November 2023

روشن شدن حقانیت جمهوری اسلامی دستاورد‌های عملیات حماس استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محسن رضایی» دبیر شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا شب گذشته (پنجشنبه) در یادواره ۲۳ شهید گلزار پاشا امیر بندپی شرقی بابل با گرامیداشت هفته بسیج، مازندران را جزو بسیجی‌ترین استان‌های کشور دانست و اظهار داشت: مازندران در خط مقدم دفاع از اسلام، انقلاب، ایران و جهان بشریت قرار داشته است.

رضایی با عنوان این بسیج ابتکار حضرت امام راحل برشمرد و گفت: امام راحل، تأسیس جمهوری اسلامی و دفاع مقدس را مدیریت و رهبری و در این عرصه‌ها از فرمول نو و جدید استفاده کردند.

دبیر شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه حضرت امام راحل ابتکار مردمی کردن امور را پایه‌گذاری کردند، افزود: بسیج ابتکار خاص حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به نقش بسیج در دفاع مقدس اشاره و با بیان اینکه بیش از ۳۶ کشور از جمله آمریکا و انگلیس در دفاع مقدس علیه ایران از صدام حمایت می‌کردند، گفت: اخیراً شرکت آلمانی که مواد شیمیایی در جنگ به صدام داده بود با شکایت ایران در دادگاه لاهه محکوم شده است.

رضایی یادآور شد: سپاه با کمک بسیج و همه نیروهای مسلح توانست استان‌های کشور را از تصرف و اشغال آزاد کند و امام راحل میدانی باز کرد که جوانان به فرماندهان بزرگ تبدیل شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت و یاد خاطره شهدای مازندران از جمله شهید بصیر عنوان کرد: بسیج به فرمولی در دفاع رسید که به هرجا وارد می‌شود، آن ملت شکست‌ناپذیر می‌شود و حزب الله لبنان بر اساس قواعد بسیجی ایجاد شد.

دبیر شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با عنوان این که حزب الله و حشد الشعبی تکرار مدل و تفکر، اخلاق و نوع بسیج است، ادامه داد: تفکر بسیج صادر شده است و این تفکر و الگوی نبرد و نوع جنگ به لبنان و فلسطین صادر شده است، ولی ما در آن جا حضور نداریم.

رضایی با بیان اینکه اسرائیل شبیه آمریکایی‌ها، و حماسی‌ها شبیه ایرانی‌ها می‌جنگند، تاکید کرد: ایران نه در عراق، نه در لبنان، فلسطین و یمن دخالتی ندارد و این کشور‌ها مستقل و دارای رهبران بزرگی هستند و این نشان می‌دهد که تفکر و مرامش به کشور‌ها صادر شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به حادثه غزه اشاره و از نتانیاهو به عنوان فردی فاسد و دارای اختلال روانی یاد کرد و گفت: ده‌ها هزار نفر یهودی علیه وی تظاهرات کرده بودند و دولتش نیمه‌جان شده بود و با عملیات حماس، دولت نتانیاهو سقوط کرده بود و اگر فرماندهان آمریکا به تل‌آویو نمی‌آمدند و فرماندهی ارتش اسرائیل را در دست نمی‌گرفتند، همین امروز چیزی از اسرائیل باقی نمانده بود.

وی با اشاره به آثار و تبعات عملیات حماس علیه اسرائیل بیان کرد: حمله حماس سبب شد تا رژیم صهیونیستی که ادعای شکست‌ناپذیری داشت، شکست بخورد و تمامی برنامه‌های عادی‌سازی روابط اسرائیل با عربستان و کشور‌های منطقه هم برهم خورد.

رضایی یادآور شد: امروز بی‌آبرویی رژیم صهیونیستی و آمریکا طوری شده که از داخل آمریکا و انگلیس تظاهرات و شعار‌هایی علیه سران آن‌ها صورت می‌گیرد و مردم بسیاری از مناطق حامی فلسطین شدند و صهیونیست‌ستیزی در دنیا طی ۴۵ روز گذشته چندبرابر شده است.

دبیر شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه دولت‌های جهان اسلام در حال کنترل ملت‌ها هستند و اگر درگیری‌ها ادامه پیدا کند، مردم کشور‌های اسلامی وارد می‌شوند، افزود: اسرائیل دفاتر و شرکت‌های زیادی در کشور‌های جهان اسلام دارد و مردم این مناطق علیه اسرائیل می‌شوند و دنیا در آستانه انفجار بزرگ علیه آمریکا و اسرائیل قرار گرفته است.

رضایی روشن شدن حقانیت جمهوری اسلامی را از دیگر دستاورد‌های عملیات حماس ذکر و بیان کرد: امروز اسرائیل بین دو آتش شکست و جهنم قرار گرفته است و اگر آتش‌بس را بپذیرد و یا جنگ را ادامه دهد، شکست خورده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: امروز صد‌ها هزار میلیارد تومان از سوی دشمنان در حال خرج شدن است تا جوانان را بدبین کنند و می‌خواهند ما را از خودمان و الگوی ما دور کنند و می‌خواهند راه کشف شده و ارزش‌های به دست آمده را از دست بدهیم. امروز جنگ سخت ناپیدا علیه ارزش‌ها و مسیر نورانی ما وجود دارد.

رضایی با بیان اینکه در کشور دارای ضعف‌هایی هستیم، افزود: دشمن از الله اکبر‌های ما می‌ترسد. مردم ایران با ارزش‌های انقلابی و اسلامی می‌توانند همه مشکلات را حل کنند و در جمهوری اسلامی تعبد و تخصص از هم جدا نیستند.

دبیر شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه باید به ارزش‌های خود برگردیم، تندروی را یکی از آسیب‌ها برشمرد و عنوان کرد: نتانیاهو مبتلا به بیماری روانی است و این بیماران خون‌آشام حتی از ریختن خون یک حیوان نیز لذت می‌برند.

رضایی با اشاره به حمایت رئیس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: باید این بیماران روانی دستگیر شوند. به فضل خداوند، رزمندگان فلسطین و حماس این بیماران روانی را خواهند گرفت و معالجه اساسی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار