یادداشت/ حجت‌الاسلام ابراهیمی

افشای حقیقت پلید صهیونیزم با نقض حقوق بشر

چهره واقعی و شیطانی رژیم جنایتکار صهیونیست برای کشور‌های جهان و نظام بین‌الملل آشکار شده است و جهان اسلام باید در محکوم کردن اقدامات و جنایات این غده سرطانی مواضع محکم‌تر و قاطعانه‌ای بگیرند.
کد خبر: ۶۳۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 21November 2023

چهره شیطانی رژیم جنایتکار صهیونیست برای نظام بین الملل آشکار شده استگروه استان‌های دفاع‌پرس- حجت‌الاسلام والمسلمین «سید امیر ابراهیمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان؛  جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس بیش از ۷۰ سال است که گریبان‌گیر مردم مظلوم فلسطین را گرفته است و این اقدام شنیع نیز بی‌شک به‌عنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی در تاریخ ثبت خواهد شد.

رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی با اعمال خشونت‌های افراطی، ماهیت فاشیست و آپارتاید این رژیم موقت را بیش از گذشته به منصه ظهور گذاشته‌اند. این رژیم غاصب امروز در تاریک‌ترین نقطه تاریخ خود قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگری با انزوای بین‌المللی روبه رو شده است و امروز چهره واقعی و شیطانی این رژیم جنایتکار برای کشور‌های جهان و نظام بین الملل آشکار شده است و جهان اسلام باید در محکوم کردن اقدامات و جنایات این غده سرطانی مواضع محکم‌تر و قاطعانه‌ای بگیرند.

رژیم اشغالگر صهیونیستی با نقض مقررات و قوانین بین‌المللی و تداوم تقویت تروریسم در منطقه سعی در ایجاد تفرقه در بین مسلمانان دارد، دژخیمان صهیونیستی باید بدانند به پایان خود نزدیک می‌شود و به نقطه‌ای از ضعف و استیصال رسیده که هر روز بیش‌تر از قبل رو به اضمحلال می‌رود. رژیم غاصب صهیونیستی باید بدانند که این اقدامات جنایتکارانه و بزدلانه هیچ اثری در اتحاد جهان اسلام نخواهد داشت و این حملات و تجاوزات بی‌پاسخ نخواهد ماند.

بدون تردید اینگونه جنایات رژیم صهیونیستی که از مهمترین مصادیق نقض حقوق بشری به‌شمار می‌آید؛ هرگز خیزش و قیام ملت مظلوم فلسطین را متوقف نمی‌کند و هر روز بر دامنه مقاومت حق‌طلبانه جوانان کرانه باختری افزوده می‌شود.

همزمان با جنایت‌های رژیم صهیونیستی کشور‌های غربی مانند فرانسه و آمریکا و رسانه‌های تحت امر آن‌ها تلاش دارند تا از آمار قربانیان غیرنظامی حمله رژیم صهیونیستی به غزه به‌عنوان «خسارات جانبی» یاد کنند؛ براساس ادعا‌های مذکور این «خسارات جانبی» نتیجه حوادث ناگواری هستند که در شرایط جنگ اجتناب‌ناپذیر هستند و اخلاقی‌ترین ارتش جهان فقط اهداف نظامی را در غزه هدف قرار می‌دهد!

اما واقعیت این است که آنچه در غزه رخ می‌دهد، حمله رژیم استعمارگر صهیونیستی علیه مردم فلسطین است؛ اظهارنظر‌ها و موضع گیری‌های مقام‌های صهیونیست نشان می‌دهد که آن‌ها به غزه به‌عنوان یک پایگاه نظامی نگاه می‌کنند و خواستار تخریب آن هستند و در این میان اهمیتی به جان غیرنظامی‌های ساکن آن نمی‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار