فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا:

خط مقدم جنگ امروز به دست بسیج است

سرهنگ مهرعلیا خط مقدم جنگ امروز را به دست بسیج دانست و گفت: امروز هدف دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی، متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۳۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ - 20November 2023

خط مقدم جنگ امروز به دست بسیج است

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار غلامرضا مهرعلیا فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های ادارات شهرستان بوئین زهرا، به فلسفه تشکیل بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج تنها سازمان انقلابی و مردمی است که از دل مردم و برای حفظ دستاورد‌های انقلاب و مقابله با تهدید‌های دشمنان به وجود آمده است. بسیجیان در همه مراحل انقلاب با روحیه جهادی و بدون توقع، بدون نام و نشان و بدون تظاهر کارنامه درخشان و قابل قبولی را از عملکرد خود به یادگار گذاشتند. 

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی مکتبی بودن بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا است. ترویج ایمان و امید در جامعه، جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر جنبه‌های مکتبی بودن نیرو‌های بسیجی است. 

سرهنگ مهرعلیا، خط مقدم جنگ امروز را به دست بسیج دانست و افزود: امروز هدف دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی، متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که ضرورت موضوع جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه را بیش از پیش احساس می‌کند. از این رو در موضوع جنگ شناختی و ترکیبی، خط مقدم جنگ امروز به دست بسیج است و تفکر بسیجی تنها راهکار مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن را جهاد تبیین اعلام کرده است. 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به برنامه‌های شاخص هفته بسیج اشاره کرد و گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی هدفمند با همه سازمان‌ها و ادارات شهرستان بوئین زهرا، ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته بسیج پیش بینی شده است. دیدار با ائمه جمعه، جهاد تبیین و نهضت روشنگری، دیدار با خانواده معظم شهدا، اردوی یکروزه جهادی، یادواره خانگی شهدا، کارگاه پیشگیری از اعتیاد، اردوی راهیان پیشرفت، محفل انس با قرآن و نشست سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه‌های سپاه ناحیه بوئین زهرا در هفته بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار