در شهرستان گیلانغرب؛

یادواره شهید «نادر بیرامی» و شهدای امنیت برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت پاسدار رشید اسلام سردار شهید نادر بیرامی یادواره‌ای تحت عنوان پاسداشت رشادت‌های این شهید والامقام و شهدای امنیت با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 19November 2023

یادواره شهید «نادر بیرامی» و شهدای امنیت برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت پاسدار رشید اسلام سردار شهید «نادر بیرامی» امروز (یکشنبه) یادواره‌ای تحت عنوان پاسداشت رشادت‌های این شهید والامقام و شهدای امنیت با حضور خانواد‌های معظم شاهد و ایثارگر در محل سالن ورزشی شهدای روستای حیدریه شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

در این مراسم که حضور خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم ولایت مدار این شهرستان حضور داشتند، خانواده‌های شاهد و ایثارگر و آحاد مردم ولایت‌مدار شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

در این مراسم محمدجواد نجفی فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عرصه امنیت اظهار داشت: شهدای گرانقدر ما در اوج قله‌های رفیع انسانیت قرار گرفته‌اند و به فرمایش مقام معظم رهبری شهدا به مانند ستاره‌های آسمان هستند که راه و مسیر را به همه انسان‌ها نشان می. دهند، لذا هر انسانی که می‌خواهد سعادت اخروی نصیبش شود باید رفتار و زندگیش را به مانند شهدا برای خدا خالص کند.

شهید بیرامی در تاریخ ۲۵ آبان ماه سال گذشته در اغتشاشات این شهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار