در آیین نکوداشت اولین پرواز مستقل دانشجویان خلبانی؛

فرمانده نیروی هوایی ارتش: دانشجویان باید بار علمی و معنوی خود را افزایش دهند

امیر سرتیپ واحدی با تأکید بر لزوم افزایش بار علمی و معنوی دانشجویان، گفت: دانشگاه شهید ستاری دارای اساتید علمی برتر و با تجربه‌ای است که در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و باید از تجربیات این اساتید بهره برد.
کد خبر: ۶۲۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ - 07November 2023

فرمانده نیروی هوایی ارتش: دانشجویان باید بار علمی و معنوی خود را افزایش دهندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین نکوداشت اولین پرواز مستقل دانشجویان خلبانی که امروز (سه‌شنبه) در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: شما جوانان و خلبان آینده‌سازان نیروی هوایی ارتش هستید.

امیر سرتیپ واحدی در ادامه به بمباران وحشیانه مناطق مختلف غزه از سوی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آرزو می‌کنیم که خداوند متعال سزای جنایتکاران عالم را بدهد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه بنیه و اساس این نیرو از دانشگاه ستاری و دانشکده پروازی تشکیل می‌شود، افزود: جوانان باید به بهترین نحو در این دانشگاه آموزش‌های تخصصی و لازم را ببینند و دانش خود را افزایش دهند.

وی عنوان کرد: افتخار می‌کنیم که لباس مقدس سربازی ولایت بر تن ما است؛ بر این اساس، سربازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای خصوصیاتی است که در تک تک شما جوانان عزیز وجود دارد.

امیر واحدی اضافه کرد: جوانان این دانشگاه همچون یک عقاب تیزپرواز باید برای حراست از انقلاب اسلامی و مسلمین جهان پرورش داده شوند.

فرمانده نهاجا همچنین در ادامه با بیان اینکه صداقت موجب رشد ما در امور کاری و خانوادگی می‌شود، گفت: شما جوانان و آینده‌سازان عزیز باید قدر خود را بدانید؛ چرا که آرزوی خیلی‌ها خدمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید بار علمی و معنوی خود را افزایش دهند، خاطرنشان کرد: دانشگاه شهید ستاری دارای اساتید علمی برتر و با تجربه‌ای است که در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و باید از تجربیات این اساتید بهره برد.

امیر واحدی در پایان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه کشورمان تصریح کرد: دشمن در کمین تک تک ما است و هیچ زمان ساکت نمی‌نشیند و ما باید با افزایش علم، دانش، ایمان و تخصص خود، تیری در چشم دشمنان باشیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار