توسط فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان صورت گرفت؛

کلنگ زنی مجموعه فرهنگی ثارالله در مسجدسلیمان

آئین کلنگ زنی احداث مجموعه فرهنگی عاشقان ثارالله با حضور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، جمعی از خانواده معظم شهدا، رزمندگان و مسئولان اجرایی شهرستان در محل شهدای گمنام منطقه نفتک بر زمین زده شد.
کد خبر: ۶۲۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸ - 06November 2023

کلنگ زنی مجموعه فرهنگی ثارالله در مسجدسلیمانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آئین کلنگ زنی احداث مجموعه فرهنگی عاشقان ثارالله امروز با حضور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج)، امام جمعه مسجدسلیمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان، فرمانده گردان سلمان در دوران دفاع مقدس، اعضای شورای شهر، جمعی از خانواده معظم شهدا، رزمندگان و مسئولان اجرایی شهرستان در محل شهدای گمنام منطقه نفتک بر زمین زده شد.

سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در این مراسم اظهار داشت: مسجدسلیمان هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و جهت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس به چنین فضایی جهت انتقال این فرهنگ نیاز داشت.

وی افزود: این مجتمع فرهنگی می‌تواند برای تولید و انتقال فرهنگ بسیار موثر باشد که امیدوار هستیم با حضور خیرین و مسئولان هر چه سریع تر ساخت این مجتمع آغاز شود.

سرهنگ محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان نیز در سخنانی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۴ هزار رزمنده از این منطقه به جبهه رفتند که ماحصل آن هزار شهید، حدود ۸۵۰ جانباز و ۴۲ آزاده بود. 

این مجموعه در ۸ هکتار جهت احداث حسینیه، موزه دفاع مقدس و مجتمع فرهنگی در نظر گرفته شده است که امروز کلنگ آن برزمین زده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار