فرمانده سپاه استان قزوین:

فرهنگ دفاع مقدس با استفاده از تکنولوژی روز نشر پیدا کند

سردار «رفیعی آتانی» گفت: فرهنگ غنی دفاع مقدس و ارزش‌های آن باید با استفاده از تکنولوژی روز به نسل جدید جامعه نشر پیدا کند.
کد خبر: ۶۲۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ - 05November 2023

فرهنگ دفاع مقدس با استفاده از تکنولوژی روز نشر پیدا کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین‌‌، سردار پاسدار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین قزوین در دیدار با سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین که در دفتر فرماندهی سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: باید فرهنگ غنی دفاع مقدس و ارزش‌های آن با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و دانش روز دنیا به جوانان و نسل‌های بعدی انقلاب نشر پیدا کند که خوشبختانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این خصوص فعالیت‌های چشمگیری را آغاز کرده است.

‌این مسئول افزود: در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس قزوین روایت دست اول دفاع مقدس خلق می‌شود و خوشبختانه ضمن توجه به احداث زیرساخت‌های ساختمانی این مجموعه به محتوای حقیقی و مجازی آن نیز پرداخته است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: دیروز با درایت، هوشمندی و عمل مقتدرانه امام حادثه جنگ را به پیروزی تبدیل کردیم و امروز با همان هویت اسلامی و ملی می‌توانیم از ایران عزیز و باورهایمان صیانت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار