با همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی انجام می‌شود؛

پخش زنده سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان در صحن قدس حرم مطهر رضوی

سخنرانی راهبردی «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان به دنبال جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در ظهر جمعه هفته جاری و با همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در صحن قدس حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت زنده پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ - 02November 2023

پخش زنده سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان در صحن قدس حرم مطهر رضویبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به دنبال اوج‌گیری جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی، «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان به ایراد یک سخنرانی راهبردی خواهد پرداخت. به همین مناسب؛ با همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی؛ این سخنرانی، که در ظهر جمعه هفته جاری انجام خواهد شد، در صحن قدس حرم مطهر رضوی به صورت زنده پخش می‌شود.

این برنامه؛ نخستین حضور و واکنش رسمی نصرالله پس از وقایع اخیر در نوار غزه است و با توجه به حساسیت و اهمیت ویژه آن برای جهان اسلام، کشور‌های منطقه و سایر کشور‌ها پخش زنده آن برای زائران حرم مطهر رضوی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

در همین راستا عموم زائران می‌توانند در زمان ایراد این سخنرانی، از طریق تلویزیون‌های پهن پیکر صحن قدس حرم امام هشتم، بیننده و شنونده آن باشند.

سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان به وقت محلی این کشور؛ رأس ساعت ۱۵ خواهد بود که زمان پخش دقیقش به وقت ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار