دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان طی اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کرد.
کد خبر: ۶۲۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ - 02November 2023

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبانبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان طی اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

یوم‌الله ۱۳ آبان صرفاً چند رویداد تاریخی نیست بلکه نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و سیلی جوانان قدرتمند و با ایمان متکی بر قدرت الهی و پیرو رهبر الهی بر هیمنه پوشالی استکبار والگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.

یوم‌الله ۱۳ آبان تجلی حقیقی  حماسه جاویدان قیام  اباعبدالله الحسین (ع) در عصر حاضر است و آمریکای جنایتکار، مصداق اتم استکبار جهانی و طاغوت اعظم است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظلّه العالی) در حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک‌کش به مردم بی‌دفاع غزه، آمریکا شریک جرم قطعی جنایتکاران صهیونیست است.

بدین‌وسیله از عموم  اقشار مختلف مردم شریف خراسان جنوبی، خصوصا دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز دعوت می‌شود با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، غیرت انقلابی و طنین‌ رسای شعار کوبنده و ضد‌استکباری «هیهات منا الذله» و «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زنند و  حمایت قاطع خود را از مردم صبور و پیروزمند فلسطین اعلام نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار