مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

یکی از مصادیق عاقبت بخیری تلاش در راستای پیشرفت انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «رضایی» گفت: یکی از مصادیق خیر و عاقبت بخیری تلاش در راستای پیشرفت انقلاب اسلامی است، بنابراین باید در عملکرد خود بیندیشیم و ببینیم که آیا نسبت به انقلاب و سپاه و بسیج و شهدا بدهکاریم یا طلبکار، که اگر خودمان را بدهکار می‌دانیم پس خیری در ما بوده و در غیر این صورت باید در عملکرد خود تجدید نظر کنیم.
کد خبر: ۶۲۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ - 01November 2023

یکی از مصادیق عاقبت بخیری تلاش در راستای پیشرفت انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «علی رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع طلاب شاغل در سپاه و بسیج استان همدان، اظهار داشت: در روایتی از امام صادق (ع) نقل شده، که ایشان می‌فرمایند هر کسی می‌خواهد بداند اهل بهشت هست یا خیر، به قلب خود رجوع کند، اگر حب اهل طاعت خدا را در دل داشت پس خیری در او بوده و اهل بهشت است و اگر بغض و کینه‌ای نسبت به اهل طاعت خداوند در دل داشت، هیچ خیری در او نیست و بهشت را بر او راهی نیست.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق خیر و عاقبت بخیری تلاش در راستای پیشرفت انقلاب اسلامی است، بنابراین باید در عملکرد خود بیندیشیم و ببینیم که آیا نسبت به انقلاب و سپاه و بسیج و شهدا بدهکاریم یا طلبکار، که اگر خودمان را بدهکار می‌دانیم پس خیری در ما بوده و در غیر این صورت باید در عملکرد خود تجدید نظر کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر خود را بدهکار انقلاب بدانیم رشد خواهیم کرد، افزود: در مکتب اسلام و در مسیر رشد و تعالی، هرچه انسان خود را کمترین بشمارد، خود را بدهکار بداند، خداوند او را هم در این دنیا و هم در آخرت عزیز می‌کند و رشد می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای رشد و تعالی باید خود را همیشه بدهکار انقلاب بدانیم، هیچ گاه نباید از عملکرد خود راضی باشیم و به کارکردهای خود غرّه شویم، اگر این گونه شد برای بهبود عملکرد خود تلاش بیشتری خواهیم کرد بنابراین رشد بیشتری خواهیم کرد.

رضایی متذکر شد: اگر ایمان در مجموعه‌ای باشد، امید هم به دنبال آن خواهد آمد و اگر امید در جایی آمد شکست ناپذیری را در پی خواهد داشت و نمونه آن را این روزها در غزه شاهد هستیم و می‌بینیم که مردم مظلوم غزه، در مقابل رژیم تا دندان مسلح چگونه با ایمان و امیدواری مقابله می‌کنند و به طور قطع به فضل الهی شکست رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار