در پاسخ به دفاع‌پرس مطرح شد؛

سخنگوی وزارت امور خارجه: کنشگری آمریکا در شورای امنیت خلاف صلح و ثبات است/ مراجع بین المللی کارکرد اصلی خود را ندارند

کنعانی گفت: شاهدیم که بعضی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل اجازه نمی‌دهند که شورای امنیت سازمان ملل کارکرد اصلی خود را داشته باشند.
کد خبر: ۶۲۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ - 30October 2023
سخنگوی وزارت امور خارجه: کنشگری آمریکا در شورای امنیت خلاف صلح و ثبات است/ مراجع بین المللی کارکرد اصلی خود را ایفا نمی‌کنندبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز (دوشنبه) در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر معیارهای دوگانه مراجع بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مجامع بین‌المللی و سازمان‌های بین‌المللی نشان داده‌اند که در مواقع وقوع بحران‌ها کارکرد اصلی خود را نداشته‌اند.
 
کنعانی گفت: اگر کار‌کرد این مراجع موثر بود ما شاهد جنایات متعدد بر مردم غزه در سنوات گذشته نبودیم، شاهدیم که بعضی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل اجازه نمی‌دهند که شورای امنیت سازمان ملل کارکرد اصلی خود را داشته باشند.
 
سخنگوی وزارت خارجه خاطرنشان کرد: ملت‌های جهان بالاخص مردم کشورهای غربی و حامی رژیم صهیونیستی همگی خواستار پایان بخشیدن به جنایات علیه بشریت در صحنه غزه هستند و صدای اعتراض خود را به دولت‌هایشان با حضور در خیابان‌ها نشان داده‌اند.
 
وی افزود: امروز بسیاری از کشورها خواستار این هستند که برخی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل اجازه دهند این نهاد بین‌المللی جهت صلح و ثبات منطقه کارکرد موثر خود را داشته باشند.
 
انتهای پیام/371
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار