سخنگوی وزارت امور خارجه: به پاخیزید و از مظلومان فلسطینی در غزه دفاع کنید

کنعانی پیامی خطاب به جامعه‌ جهانی اعم از سازمان‌های بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌ها منتشر و تاکید کرد: به پاخیزید و از مظلومان فلسطینی در غزه دفاع کنید.
کد خبر: ۶۲۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ - 27October 2023

به پاخیزید و از مظلومان فلسطینی در غزه دفاع کنیدبه گزارش به گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس پیامی خطاب به جامعه جهانی اعم از سازمان‌های بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌ها منتشر کرد و در این پیام، نوشت: اگر جامعه جهانی اعم از سازمان‌های بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌ها به این همه جنایت هولناک صهیونیست‌ها در سه هفته اخیر در غزه⁩ واکنش قوی و بازدارنده‌ای نشان ندهند و جنایتکاران جنگی و حامیان مشخص آنان را بدون کیفر باقی بگذارند، ‏رأی به بی‌اعتباری سازوکارها، حقوق، قوانین و مقررات بین‌المللی داده‌اند.

کنعانی‬ تاکید‬ کرد: ‏عدم اقدام بازدارنده و پشیمان کننده و بی کیفرمانی جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه، به معنای تسلیم و تمکین عدالت‌خواهان، آزادی‌خواهان و طرفداران و صلح و امنیت جهانی در مقابل جنایتکاران جنگی و تبهکاران است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه این مطلب آورده است: برای صلح و امنیت جهانی در مقابل جنایتکاران صهیونیست و حامیان آن به پا خیزید و از مظلومان فلسطینی در غزه دفاع کنید.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار