دادستان تهران:

دستگاه قضایی در حدود مقررات از تولیدکنندگان حمایت می‌کند

صالحی با عنوان این مطلب که دستگاه قضایی حامی تولید کنندگان است، گفت: در حدود مقررات، به تولید کنندگان کمک می‌کنیم.
کد خبر: ۶۲۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ - 21October 2023

دستگاه قضایی در حدود مقررات از تولیدکنندگان حمایت می‌کندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علی صالحی» دادستان تهران در حاشیه بازدید از دو کارخانه محصولات لبنی و خودروسازی، اظهار داشت: برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال و نیز تحقق سیاست‌های ابلاغی رئیس قوه قضائیه در حمایت از تولید و صنعت‌گران، به اتفاق همکاران از این دو واحد بازدید کردیم.

صالحی تاکید کرد: در هر دو شرکت شاهد فعالیت مستمر تولید بودیم، در شرکت صنایع غذایی بازدید شده به گفته مدیران به رغم مشکلات موجود فعالیت تولیدی بی‌وقفه ادامه داشته و در شرکت خودرو ساز نیز به گفته مدیران این مجموعه، به رغم تحریم‌ها روزانه بین ١٧ تا ٢۵ خودروی سنگین تولید می‌شود که به بهبود حمل و نقل کشور کمک می‌کند.

دادستان تهران با اشاره به اینکه ما در دستگاه قضائی حامی تولیدکنندگان هستیم، افزود: در حدود مقررات، هر کمکی بتوانیم به تولیدکنندگان می‌کنیم و در همین راستا، حضور و بازدید میدانی از محل شرکت‌ها و برگزاری جلسات با مسئولین مرتبط و استماع مشکلات بدون واسطه و مستقیم از خود تولید کنندگان صورت می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: دستورات لازم به منظور تشکیل جلسات تکمیلی با حضور نمایندگان بانک مرکزی، تعزیرات، گمرک، سازمان صمت و سازمان توسعه تجارت در واحد اقتصاد مقاومتی دادسرای تهران صادر تا سایر موضوعات این شرکت‌ها نیز در حدود مقررات بررسی و حل شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار