فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش:

موفقیت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور تیم متعهد و متخصص رقم خورد

امیر دریادار دوم «فتاحی» حضور تیم متعهد، متخصص و پای کار را از دلایل اجرای موفق مأموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد.
کد خبر: ۶۲۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ - 11October 2023

موفقیت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور تیم متعهد و متخصص رقم خوردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، امیر دریادار دوم «فرهاد فتاحی» فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش امروز در نشست تخصصی تبیین ابعاد حضور ناوگروه ۸۶ که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، با اشاره به نقش مهم فرمانده نیروی دریایی برای مأموریت ناوگروه، اظهار داشت: همراهی و همدلی ایجاد شده در سطح ملی سبب شد تا کار بزرگ را انجام دهیم.

وی افزود: فرماندهی هوشمند برای نیرو درس بزرگی داشته است و برای اولین بار کمیته‌هایی برای این ناوگروه تشکیل شد و در این مأموریت اهمیت آموزش را بیش از پیش متوجه شدیم.

امیر دریادار دوم «فتاحی» با عنوان اینکه این مأموریت با ناوشکن تماماً ایرانی انجام شد، حمایت‌های فرماندهی نیروی دریایی را در اجرای مأموریت کارساز دانست و تصریح کرد: همچنین دفتر معینی برای رسیدگی به خانواده‌های کارکنان نیرو تشکیل شده بود.

وی تیم متعهد، متخصص و پای کار را از دیگر دلایل اجرای موفق مأموریت بیان کرد و اضافه کرد: یکی از نقاط قوت‌ مهم در دریا تیم پزشکی قوی بوده است و دارو به مقدار کافی و مورد نیاز همراه داشتیم.

فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با عنوان این که دریانوردی جهاد توسط ناوگروه به صورت شانسی رخ نداده است، افزود: از قبل تمامی مطالعات و برنامه ریزی برای اجرای مأموریت انجام شده بود.

وی با اشاره به ملاقات با فرمانده نیروی دریایی برزیل گفت: به اعتقاد آنان ایران تنها کشوری است که واهمه‌ای از آمریکا ندارد و به راحتی حرفش را می‌زند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها