در مراسم تجدید بیعت فرماندهان فراجا با آرمان‌های امام خمینی (ره):

سردار رادان: پلیس در مدار ولایت قرار دارد/ در راه خدمت به مردم جان خویش را فدا می‌کنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس با قرار داشتن در مدار ولایت، شرف خدمت به مردم دارد و در این راه، جان و آسایش خود را هم تقدیم مردم می‌کند.
کد خبر: ۶۲۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ - 05October 2023

سردار رادان: پلیس در مدار ولایت قرار دارد/ در راه خدمت به مردم جان خویش را فدا می‌کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور، صبح امروز (پنج‌شنبه) در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که به‌مناسبت آغاز هفته فراجا صورت گرفت، اظهار داشت: بدون‌شک خدمت در رسته‌های مختلف فرماندهی انتظامی کشور اعم از انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه و دیگر رسته‌ها، وقتی شیرین می‌شود که برای امنیت مردم و پیروی از مقام عظمای ولایت و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی باشد.

سردار رادان با اشاره به ۲ خصلت مشترک میان نیروهای مسلح و آحاد نیروهای انتظامی، این ۲ خصلت را بالی از ولایت برای بالی از خدمت در راستای کسب رضایت الهی و اخلاص عنوان و تصریح کرد: ما مدیون حضرت امام خمینی (ره) برای پایه‌گذاری و معماری انقلاب اسلامی ایران هستیم و این موضوع، خدمت را به شرفی مقدس تبدیل می‌کند تا پلیس بتواند پلیسی در تراز انقلاب اسلامی شود.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: معمار کبیر انقلاب اسلامی از جنس مردم بود و برای مردم به‌پا خاست و تمامی کفر و الهادی را کنار زد و «نه شرقی و نه غربی» را در افکار همه قرار داد و بعد از آن انقلابی را ایجاد کرد که امروز نمونه آن در جهان وجود ندارد و در دنیا اثرگذار و تأثیرگذار است.

وی تاکید کرد: وقتی انقلاب اسلامی ایران در جهان و خصوصاً منطقه اثرگذار است، یعنی مردمی که برای این انقلاب هستند، اثرگذارند و نیروهای مسلح و پلیس آن هم اثرگذار هستند.

سردار رادان در ادامه با تبریک آغاز هفته فراجا گفت: ما برای عهد و پیمان با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران دور هم جمع شدیم تا اعلام کنیم که پلیس در مدار ولایت قرار دارد و در مدار ولایت، شرف خدمت به مردم دارد و در شرف خدمت به مردم جان و آسایش خود را هم تقدیم مردم می‌کند.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: امروز مفتخریم که پلیسی داریم که تنها در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰ شهید را در رسته‌های مختلف برای حفظ آرامش و امنیت مردم تقدیم انقلاب اسلامی ایران و با خون خود، درخت امنیت را آبیاری کرد تا درخت امنیت همیشه تنومند، پابرجا، مستحکم و مستمر بماند.

وی با بیان اینکه پلیس بر اساس خدمت و جانفشانی، به دنبال کسب رضایت خداوند متعال هم هست، گفت: ما با حضرت امام خمینی (ره) عهد می‌بندیم که امنیت را همواره تقدیم به مردم کنیم و در این مسیر آرامش خود را فدای امنیت مردم عزیزی کنیم که ولی‌نعمت‌های ما هستند.

سردار رادان خاطرنشان کرد: خداوند را سپاسگزاریم که در عصر خمینی کبیر (ره) و در عصر مجاهدت‌ها، ما را هم جزو مجاهدین فی سبیل الله قرار داد؛ بنابراین عهد می‌بندیم که در راه ولایت فقیه و امنیت مردم جان به کف باشیم و همواره بر امنیت‌ستیزان بتازیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار