دبیر کل جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

شهادت ۴۹۱ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر در دفاع مقدس/ وحدت باعث شکست دشمن می‌شود

سلیمانی گفت: باید اخلاق امدادگری، وحدت و همگرایی را ترویج کنیم، زیرا هر کجا وحدت داشتیم دشمن نتوانسته به خواسته‌های خود دست یابد.
کد خبر: ۶۲۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 01October 2023

وحدت باعث شکست دشمن می‌شود/ شهادت ۴۹۱ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «یعقوب سلیمانی» دبیر کل جمعیت هلال احمر صبح امروز در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خادمان جمعیت هلال احمر در اربعین حسینی که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر زمانی که دفاع مقدس آغاز شد تعداد زیادی از آنها در جبهه‌ها حضور یافتند تا به مجروحان جنگ امداد رسانی کنند به همین دلیل ۴۹۱ نفر از این عزیزان به شهادت رسیدند.

وی افزود: البته هر چند داوطلبان جمعیت هلال احمر سلاح در دست نداشتند، اما همچون رزمندگان در دفاع مقدس با از خود گذشتگی، ارزشمند‌ترین دارایی خود که جانشان باشد را با خدا معامله کردند و با حضور در خطوط نبرد نهایت تلاش خود را برای نجات جان مجروحان آن هم در زیر گلوله و آتش کردند.

سلیمانی ادامه داد: در اربعین حسینی امسال چهار هزار نفر در خدمت زائران بودند و به مناسبت ۲۸ صفر نیز پنج هزار نفر، به عنوان خادم زائر امام رضا فعالیت کردند؛ در شرایطی که امروز یرخی‌ها شعار زن زندگی آزادی را بیان می‌کنند ۱۵۰۰ نفر از داوطلبان هلال احمر که دختران عضو این جمعیت بودند با چادر به خدمت رسانی مشغول شدند و این را هم با کمال میل قبول کردند.

وی تصریح کرد: باید اخلاق امدادگری، وحدت و همگرایی را ترویج کنیم، زیرا هر کجا وحدت داشتیم دشمن نتوانسته به خواسته‌های خود دست یابد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار