فرمانده سپاه ناحیه صالح‌آباد:

شاعران مکتبی همواره از حق دفاع و با باطل در ستیز هستند

سرهنگ «اسحاقی» گفت: شعر شاعران مکتبی و ارزشی در دفاع از حق و ستیز در مقابل باطل، برنده‌تر از شمشیر، سوزنده‌تر از آتش و کاری‌تر از سلاح است.
کد خبر: ۶۱۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ - 28September 2023

شاعران مکتبی همواره از حق دفاع و با باطل در ستیز هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت چهل و سومین سالگرد حماسه دفاع مقدس، شب شعر و خاطره با حضور جمعی از شاعران و رزمندگان در سالن شهید ناجی شهر صالح‌آباد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «روح‌الله اسحاقی» فرمانده سپاه ناحیه صالح‌آباد در این محفل ادبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هدف از برگزاری این محافل انتقال و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است.

وی افزود: ذکر مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در قالب‌های مختلف ادبی موجب زنده نگه‌داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و همچنین بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه صالح‌آباد تصریح کرد: رسالت اهل قلم در این عرصه سنگین‌تر می‌شود و قلم قداست پیدا می‌کند، زیرا ارزش هر قلم به پیام آن و عظمت نوشته به محتوای آن است.

اسحاقی تأکید کرد: شعر شاعران مکتبی و ارزشی در دفاع از حق و ستیز در مقابل باطل برنده‌تر از شمشیر و سوزنده‌تر از آتش و کاری‌تر از سلاح است چراکه در این برهه حساس نیازمند تبیین واقعیت‌ها و حقایق دفاع مقدس و همچنین مجاهدت‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدای به نسل جوان و غیرتمند ایران اسلامی هستیم.

در این مراسم، سه نفر از شاعران ارزشی شهرستان صالح‌آباد به شعرخوانی با موضوع دفاع مقدس، مقاومت و شهدا پرداختند و چهار نفر از رزمندگان و ایثارگران خاطرات خود را از آن دوران پرافتخار بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار