به‌مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس؛

گلزار شهدای شهرستان سوادکوه شمالی عطرافشانی شد+ تصاویر

به‌مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گلزار مطهر شهدای روستای «بورخیل» با حضور جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا عطرافشانی و گلباران شد.
کد خبر: ۶۱۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ - 22September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناست بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گلزار مطهر شهدای روستای «بورخیل» با حضور «معینی» مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی راه آهن کشور، مسئولین شهرستانی و خانواده معظم شهدا در قالب «مهمانی لاله‌ها» عطرافشانی و گلباران شد.

در این آیین «علیرضا آرائی‌نژاد» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تبریک هفته دفاع مقدس این ایام را یادآور رشادت‌ها و جانفشانی و حماسه‌آفرینی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: دشمن پس از ناکامی در همه توطئه‌ها و دسیسه‌ها وارد جنگ ترکیبی در ابعاد گوناگون شد و ستون فقرات جامعه اسلامی را هدف قرار داد تا جامعه را ناامید کند.

آرائی نژاد با بیان اینکه ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب اسلامی با جهاد تبیین توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند، افزود: با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی رسانه‌های معاند مغلوب شدند و توطئه و دسیسه آن‌ها افشا شد.

وی جهاد تبیین را نقش مهمی در جنگ ترکیبی دشمن دانست و بیان کرد: یکی از این اموری که با جهاد تبیین انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد، جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بود که بر تمام باور‌های غلط دنیا خط بطلان کشید و امروز ایران اسلامی مقتدر و قدرتمند در جهان معرفی شده است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مقدس شهرستان سوادکوه شمالی در ادامه به برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف تدارک دیده شده که نخستین برنامه آن تجدید میثاق با شهدا و مهمانی لاله‌ها است.

وی تجلیل از رزمندگان، جامعه ایثارگری، خانواده معظم شهدا، و جهاد تبیین را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس همراه با محوریت تجلیل از بانوان رزمنده و ایثارگر برگزار می‌شود.

آرائی نژاد ارزش‌های دفاع مقدس را گنجینه‌ای بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: این ارزش‌ها و حماسه‌های رزمندگان باید به نسل جوان و آیندگان انتقال یابد تا جامعه اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه کند.

شرکت‌کنندگان در مراسم مهمانی لاله‌ها ضمن غبارروبی، گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آن‌ها تجدید بیعت کردند.

گلزار شهدای شهرستان سوادکوه شمالی عطرافشانی شد+ تصاویر

گلزار شهدای شهرستان سوادکوه شمالی عطرافشانی شد+ تصاویر

گلزار شهدای شهرستان سوادکوه شمالی عطرافشانی شد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار