شهید «محمود زیدآبادی نژاد»:

با فحشا مبارزه کنید

در وصیت نامه شهید «محمود زیدآبادی نژاد» آمده است: با فحشا مبارزه کنید و نگذارید که جامعه اسلامی به فساد کشانده شود.
کد خبر: ۶۱۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۵ - 07September 2023

با فحشا مبارزه کنید

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «محمود زیدآبادی نژاد» دوم اردیبهشت ۱۳۴۴، در روستای ابراهیم آباد از توابع شهرستان سیرجان چشم به جهان گشود. وی تا پایان مقطع راهنمایی درس خواند. کارگر راه‌آهن بود، به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. سرانجام در بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۶۵، در سد دز اندیمشک غرق شد و به شهادت رسید.

بخشی از وصیت‌نامه شهید «زیدآبادی نژاد»:

اینجانب محمود زیدآبادی با چشمان باز و قلبی مطمئن در این راه پا نهادم و به جهاد علیه دشمنان تو برخواسته‌ام. خدایا تو می‌دانی که من برای این به جبهه آمدم که با ظلم بجنگم و پیروی از ولایت فقیه کنم و چگونه می‌توانم در خانه بمانم که ببینم این مزدوران استکبار جهانی چه بر سر برادران مسلمان ما می‌آورند.

آن‌ها را زنده به گور می‌کنند و یا برادران دیگر ما در زندان‌های بغداد شکنجه می‌شوند و شهیدانی که جسد پاک آن‌ها زیر آتش دشمن است و مادران آن‌ها به انتظار نشسته‌اند تا روزی جسد فرزندشان را ببینند آیا خون من از خون آن‌ها رنگین‌تر است که در خانه بمانم و از یاری دین خدا دست بکشم.

به خدا قسم که اگر مرا تکه تکه کنند و دوباره زنده کنند دست از یاری دین خدا بر نمی‌دارم‌ای همشهریان عزیز پیرو امام باشید و از امام دست نکشید و هیچ وقت جبهه‌ها را خالی نکنید و به خدا قسم که مرگ حق است و چه بهتر که در راه خدا انسان جان بدهد.

با فحشا مبارزه کنید و نگذارید که جامعه اسلامی به فساد کشانده شود. با منکرات مبارزه کنید. به فرزندان خود قرآن بیاموزید و به فنون نظامی آشنا گردانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها