با حضور مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران؛

آئین گرامیداشت هفته دولت در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد

به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر با حضور مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران مراسمی در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ - 27August 2023

آئین گرامیداشت هفته دولت در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس ساری، به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر با حضور حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران مراسمی در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد.

در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در سخنانی به واکاوی توطئه‌های مختلف دشمنان برای به شکست کشاندن نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیان توفیقات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام رعایتی با تمسک به حدیث قدسی از پایبندی به اصول و ارزش‌های اخلاقی به عنوان راهکار برون رفت از چالش‌ها و نزاع‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: یکی از پیامبران بنی اسرائیل که از اختلافات موجود بین مردم قومش ناراحت و در پی‌برقراری صلح و صفا و دوستی بین آنان بود از حضرت احدیت راه حلی برای برون رفت از مشکلات طلب کرد که به وی وحی شد در صورت پایبندی مردم به پنج اصل: «زود قضاوت نکردن دیگران، انجام کار برای رضای خدا، پناه دادن به بی پناهان، برطرف کردن نیاز حاجت‌مندان و پرهیز از غیبت» مشکلات اجتماعی برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه بدلیل شرایط سیاسی حاکم بر کشور در زمان طاغوت پیروزی انقلاب برای کسی قابل باور نبود، افزود: دشمنان این ملت برای جلوگیری از الگو شدن انقلاب برای سایر ملت‌ها و به خطر افتادن منافع خود توطئه‌های مختلف و در صدر آن جنگ تحمیلی را بر ملت ما تحمیل کردند، اما جوانان غیور ما گوش به فرمان مقتدایشان استقامت کردند و از هیمنه دشمن، هراسی به دل راه ندادند و دشمن نابکار را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به گوشه‌ای از موفقیت‌ها و دستاورد‌های کشور در زمینه‌های مختلف علمی، سیاسی، نظامی و تکنولوژی‌های نوین، اتکاء کشور به توانمندی‌های درون زا را عامل مؤثری در راستای اقتدار نظام اسلامی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها