گزارشی از فعالیت گروه جهادی وارثان؛

از باغ علم و فرهنگ رضوی تا باغستان فردوس

طلاب و دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی که متنعم از باغ علم و فرهنگ رضوی هستند در قالب گروه جهادی وارثان، باغستان فردوس را برای ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی خود انتخاب کردند.
کد خبر: ۶۰۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹ - 17July 2023

از باغ علم و فرهنگ رضوی تا باغستان فردوسبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، جمعی از طلاب و دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی بعد از فراغت از تحصیل علم در باغستان علم و فرهنگ رضوی، در کنار مضجع شریف امام علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام اینک در راستای تحقق رسالت‌های طلبگی، برای ارائه خدمات عمرانی و تبلیغی فرهنگی در قالب گروه جهادی «وارثان» به مناطق محروم در روستای باغستان شهرستان فردوس حضور پیدا کردند و به فعالیت‌های متنوع و از پیش برنامه‌ریزی شده پرداختند.  

ارائه خدمت به مردم در قالب اقدامات عمرانی و فرهنگی، رسیدگی به مردم محروم برای جلب رضایت خداوند، کسب تجربه و به نوعی کارورزی فرهنگی تبلیغی با حضور در بین مردم و انجام وظایف طلبگی از اهداف گروه جهادی وارثان است.

سنگفرش کردن گلزار شهدای روستای باغستان، آب‌رسانی به منطقه، بهسازی خانه ورزش روستای حجت‌آباد بخش آیسک از فعالیت‌های عمرانی این گروه است؛ در کنار آن برگزاری حلقه‌های معرفتی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان، مراسم هیئت شبانگاهی برای اهالی روستا و برپایی جشن روز مباهله همراه با پذیرایی به‌عنوان فعالیت‌های فرهنگی این گروه جهادی با شور و شوق جوانی و حال و هوای معنوی به انجام رسید.

برگزاری مسابقات فرهنگی، اهدای جوایز، برگزاری جام فوتبال، اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سوالات اهالی روستا در زمینه‌های مختلف نیز در کارنامه فعالیت این گروه جهادی ثبت شده است.

حجت‌الاسلام «خوشخو» امام جمعه بخش آیسک به همراه جمعی از مسئولین محلی با حضور در جمع گروه جهادی وارثان دانشگاه رضوی از فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی تبلیغی این گروه تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار