مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان بوشهرخبر داد؛

برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در بوشهر

«شبل الحکماء بوشهری» با اشاره برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده به مناسبت هفته حجاب و عفاف در مرکز استان گفت: این اجتماع عظیم فرهنگی روز چهارشنبه ۲۱ تیر ساعت ۲۰:۳۰ در میدان شهید «رئیسعلی دلواری» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ - 11July 2023

برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «آرزو شبل الحکماء بوشهری» مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان بوشهر در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و نام امام راحل و شهدا اظهار داشت: عفاف و حجاب به عنوان یکی از اصول زیربنایی و ساختاری در سبک زندگی در دین اسلام مطرح و مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان بوشهر به ضرورت رعایت پوشش در جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به آموز‌های دین مبین اسلام رعایت حجاب باعث تداوم  و صیانت از بنیان خانواده و سلامت افراد در ابعاد اجتماعی و فردی می‌شود.

وی گرامیداشت هفته حجاب و عفاف را فرصت مغتنمی جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در راستای کسب آرامش و امنیت خانواده در سطح جامعه دانست و افزود: حجاب نماد دینی، ارزشی و ملی هر زن مسلمان ایرانی است که دفاع از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی را سرلوحه زندگی خود قرار داده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان بوشهر از برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده به مناسبت آغاز هفته حجاب و عفاف در مرکز استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان بر این امر واقف هستند که تجلی عفاف و حجاب به عنوان ارزش‌های دینی جایگاه بسیار والایی در کشور اسلامی ما دارد سعی دارند به عناوین مختلف این نماد را کمرنگ یا از بین ببرند.

شبل الحکماء بوشهری گفت: برگزاری این اجتماعات در سطح کشور نقشه شوم دشمنان در رابطه با اشاعه بدحجابی در جامعه بر ملا می‌کند و مشت محکمی بر ذهنیات پلید و باطل یاوه گویان می‌باشد. این اجتماع عظیم فرهنگی به همراه برنامه‌های شاد و متنوع روز چهارشنبه ۲۱ تیر ساعت ۲۰:۳۰ در میدان شهید رئیسعلی دلواری با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار