میزبانی شگر 16 زرهی قزوین از مسابقات وزنه برداری ارتش جمهوری اسلامی ایران

لشگر 16 زرهی قزوین در سال جاری میزبان مسابقات وزنه برداری ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۹۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ - 20June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، لشگر 16 زرهی قزوین که در طول سال‌های اخیر در میزبانی از مسابقات ورزشی نیروهای مسلح به ویژه مسابقات وزنه برداری پیشتاز بوده است. امسال نیز میزبانی از مسابقات وزنه برداری ارتش را بر عهده دارد.

در این مسابقات حدود شصت وزنه بردار در وزن‌های ده گانه برای کسب عناوین برتر با هم رقابت می کنند.

«ایمان کاظمی» سرباز وظیفه مرکز آموزش علوم و فنون فارس در حاشیه این مسابقات اظهار داشت: مسابقات وزنه برداری نیروهای مسلح هر ساله برای انتخاب برترین وزنه برداران اعزامی به مسابقات نیروهایمسلح جهان برگزار می شود.

وی می گوید: این مسابقات امسال با کمک مسئولان و یگان های نیروهای مسلح در سطح بالایی بر حال برگزاری است.

کاظمی اظهارامیدواری می کند که از دل مسابقات وزنه برداری نیروهای مسلح یک تیم خوب و منسجم عازم رقابت های قهرمانی جهان شود.

«یوسف عبدلی» از پرسنل کادرپادگان جی یکی از پادگان های قدیمی نیروی زمینی ارتش هم سطح مسابقات وزنه برداری نیروهای مسلح را بالا می داند.

به گفته عبدلی ، از دو ماه قبل وزنه برداران در اردو حاضر شدند و خوشبختانه روند برگزاری مسابقات نشان می دهد همه از آمادگی بالایی برخوردارند.

پوریا احمدی منفرد سرباز وظیفه نیروی زمینی ارتش هم می گوید : این رقابت ها به نوعی می تواند رکوردگیری مناسبی برای وزنه برداران باشد و جوانان وزنه بردار می توانند در این رقاب ها توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

رئیس هیات وزنه برداری نیروی زمینی ارتش هم به میزبانی خوب قزوین از مسابقات وزنه برداری نیروهای مسلح گریزی زده و می گوید : این مسابقات از سطح خوبی برخوردار است و ورزشکاران برای نشان دادن قابلیت های خود با تمام توان وزنه می زنند.

داود عباسی با اشاره به اینکه نفرات برتر این رقابت ها مردادماه در مسابقات انتخابی نیروهای مسلح با هم رقابت می کنند ، می افزاید: نفرات برتر در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی جواز حضور در تیم ملی نیروهای مسلح برای مسابقات قهرمانی جهان را کسب می کنند.

عباسی عنوان می کند: در این رقابت ها وزنه برداران پنج تیم نیرو زمینی، نیروی هوایی ، پدافند هوایی فرآجا و نیروی دریایی حضور دارند.

مسابقات وزنه برداری نیروهای مسلح با توجه به حضور چند تن از قهرمانان وزنه برداری پیشکسوتان جهان و حضور علی نارویی دارنده نشان طلای مسابقات جان باشگاه های آسیا از سطح قابل قبلولی برخوردار است.

مسابقات وزنه برداری نیروهای مسلح کشور ساعتی دیگر با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود در قزوین پایان می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها