پیام تسلیت آیت‌الله عاملی و استاندار اردبیل در پی جان باختن جمعی از هم‌وطنان در حادثه سیل

در پی درگذشت شش نفر از شهروندان استان اردبیل در حادثه سیل در گرمی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در پیام‌های جداگانه‌ای این حادثه را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۵۹۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ - 16June 2023

پیام تسلیت آیت الله عاملی و استاندار اردبیل در پی جان باختن ۶ نفر در حادثه سیلبه گزارش  دفاع‌پرس از اردبیل، در پی درگذشت شش نفر از شهروندان استان اردبیل در حادثه سیل در گرمی، آیت‌الله «سیدحسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و «سید حامد عاملی» استاندار اردبیل در پیام‌های جداگانه‌ای این حادثه را تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در ااستان اردبیل آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با تأسف عمیق، تلهف شدید، سینه‌ای دردمند، چشمی اشکبار و با آه و حسرت حادثه سیل دیروز منطقه گرمی و از دست دادن شش نفر از عزیزان مخصوصاً کودکان معصوم را به خانواده‌های داغ‌دار و اهالی مکرم گرمی و استان قلباً تسلیت عرض می‌کنم.

همه استان در غم خانواده‌های عزیز غمگسار است جان هم‌استانی‌های عزیز برای همه ما بسیار اعز و فوق نطاق مادی است.

حادثه سیل در شمال استان که از اول خرداد با اخذ تلفات مادی فراوان و تلفات جانی شروع شده، اقتضاء می‌کند که مسئولین بدون فوت وقت با تدابیر مضاعف برای هم استانی‌های عزیز مالاً و حیاتاً صیانت کامل درست کنند.

ضمن تشکر از حضور به‌موقع نیرو‌های امدادی، بسیج، سپاه، هلال احمر، مجموعه استانداری و... تاکید می‌کنم که معضل سیل باید به‌صورت ریشه‌ای و علمی حل و بلکه با مهار آن تبدیل به رحمت گردد. از خدای متعال برای عزیزان از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر عظیم مسالت دارم.»

در پیام تسلیت استاندار اردبیل نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های مصیبت دیده و داغدار آمده است: قطعا کلیه دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان با بسیج همه امکانات موجود، تمام تلاش خود را برای رفع آسیب‌ها و بازسازی خسارت‌ها تا رسیدن به شرایط پایدار ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار