نتانیاهو: مشکلات امنیتی ما ناشی از ایران و نیروهای نیابتی‌اش است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هیچ توافقی با ایران، تل‌آویو را به هیچ چیزی ملزم نخواهد کرد و ما تمام تلاش‌ خود را برای دفاع از خود انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۵۹۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ - 13June 2023

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: توافق غرب با ایران تل‌آویو را ملزم به چیزی نمی‌کند/ مشکلات امنیتی ما ناشی از ایران و نیروهای نیابتی‌اش استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه یاوه‌گوئی‌های خود علیه ایران در رابطه با برنامه هسته‌ای گفت که هرگونه توافق آمریکا و ایران درباره این برنامه، برای تل آویو الزام‌آور نخواهد بود.

نتانیاهو که امروز (سه‌شنبه) در جلسه کمیته امنیتی و روابط خارجی کنست رژیم صهیونیستی سخنرانی می‌کرد، گفت: بیش از ۹۰ درصد مشکلات امنیتی ما ناشی از ایران و نیروهای نیابتی آن است.

وی تصریح کرد: هیچ توافقی با ایران، تل‌آویو را به هیچ چیزی ملزم نخواهد کرد و ما تمام تلاش‌ خود را برای دفاع از خود انجام خواهیم داد.

نتانیاهو همچنین گفت: مخالفت ما با بازگشت به توافق هسته‌ای اولیه که در سال ۲۰۱۵ امضا شد، کاملاً مشخص است و ما موضع خود را شفاف و علنی اعلام می‌کنیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما در حال تلاش برای گسترش دایره صلح هستیم و این یعنی که چالش‌های بزرگی در پیش داریم؛ اما فرصت‌ها را نیز در نظر می‌گیریم.

نتانیاهو درحالی از مشکلات امنیتی این رژیم و انداختن آن به گردن دیگران صحبت می‌کند که طرح جنجالی کابینه او موسوم به اصلاحات قضایی، سرزمین‌های اشغالی را به مدت چندین ماه درگیر بحران و اعتراضات خیابانی کرده است؛ تا جایی که برخی مقامات و سیاستمداران ارشد این رژیم درباره احتمال جنگ داخلی و فروپاشی حکومت تل‌آویو هشدار داده‌اند.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار