مدیر حفظ آثار دفاع مقدس سپاه دشتستان:

روایتگری بهترین روش بهره‌برداری از گنج دفاع مقدس است

سرهنگ «مهدوی» گفت: نهضت روایتگری یکی ازبهترین روش‌های بهره‌برداری از گنج دفاع مقدس و همان جهاد تببین عظیم است.
کد خبر: ۵۹۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ - 12June 2023

روایتگری یهترین روش‌ بهره‌برداری از گنج دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمد جواد مهدوی» مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه دشتستان ‌امروز درکارگاه  آموزشی توجیهی روایتگری دفاع مقدس اظهار داشت: نهضت روایتگری یکی از روش‌های بهره‌برداری از گنج دفاع مقدس و همان جهاد تببین عظیم است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تا کنون دستاورد‌های عظیمی داشته است که دشمن در صدد کوچک شماردن این دستاورد‌های عظیم است و ملت ایران به ویژه نسل جوان و نوجوان باید در این راستا هوشیار باشند.

سرهنگ  مهدوی ادامه داد: روایتگری از حماسه‌های ایجاد شده در تاریخ اسلام همواره توانسته نقش مؤثری در انتقال و زنده نگه‌داشتن آن حماسه ایفا کند که نمونه بارز آن حضرت زینب (س) است که با روایت حماسی خود از واقعه عاشورا توانست در زنده نگه‌داشتن مکتب حسینی نقش مهمی ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: باید با استفاده از افرادمسلط دراین حوزه نهضت خاطره گویی با رویکرد جهاد تبیین محقق شود، بنابراین موضوع روایتگری و انتقال روایات دوران دفاع مقدس به نسل جوان از موضوعات مهم است که با استفاده از شیوه‌ها و روش‌های مختلف و اثرگذار به این روایتگری به ویزه در میان نسل جوان پرداخت.

در این دوره، ۵۰ نفر از خواهران و برادران زیر نظر اساتید و مربیان مجرب سپاه و بسیج و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با موضوع روایتگری دفاع مقدس در کاروان‌های راهیان نور آشنا شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار