مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان قصرشیرین

سردار «خوشبخت» از افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان قصرشیرین در روز چهارشنبه ۱۷ خرداد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ - 06June 2023

افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان قصرشیرینسردار پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در جلسه مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان قصرشیرین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، به تشریح جزئیات این پروژه پرداخت و اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سال ۱۳۹۵ که میزبان سه شهید گمنام دفاع مقدس شد، هیئت امنای شهدای گمنام این شهر تشکیل شد و ارائه طرح یادمان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: یکی از نکات قابل توجه و اساسی در روند طراحی یادمان، این بود که ایده بنا به تأیید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان پرچمدار نهضت یادمان‌سازی برسد و لذا طرح تهیه شده جهت اخذ تاییدیه به اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ارسال شد که طرح به تصویب رسید.

سردار خوشبخت گفت: یادمان شهدای گمنام، هم‌اکنون مرکز ثقل همه برنامه‌ها و آیین‌های دینی و انقلابی مردم شهر قصرشیرین است و به دلیل اشرافی که هیئت‌امنا و مجریان پروژه بر لزوم بکارگیری پیوست‌های فرهنگی مؤثر دارند، در این باره نیز تدابیر آینده‌نگرانه‌ای اتخاذ شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: همان‌گونه که در قرن‌های گذشته امامزادگان در جای‌جای ایران اسلامی مورد تکریم قرار گرفتند و در بستر زمان محل رجوع مؤمنین شده‌اند، یادمان‌های شهدای گمنام نیز چنین جایگاهی خواهند داشت و به نور وجودی آنان، میسر تعالی و پیشرفت نسل جوان منور خواهد بود.

وی گفت: مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان قصرشیرین در روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ساعت ۱۸ در پارک شاهد این شهرستان با سخنرانی آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امیر سرتیپ ستاد «فلاح» معاون هماهنگ کننده نزاجا در محل این یادمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار