پیام تسلیت سردار «مرادحاجتی» به مناسبت شهادت پلیس امنیت در اهواز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی شهادت پلیس نظم و امنیت ستوان یکم «سعید ربیعی» را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۸۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ - 07May 2023

پیام تسلیت سردار «مرادحاجتی» به مناسبت شهادت پلیس امنیت در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی شهادت پلیس نظم و امنیت ستوان یکم «سعید ربیعی» را تبریک و تسلیت گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بی شک درب شهادت همیشه به روی خادمان ملت و کشور در نیروهای مسلح باز است. شهادت برای کسانی که به خطر افتادن جان و مال و ناموس مردم را خط قرمز خود می‌دانند، تاریخ انقضا ندارد.

اینجانب به عنوان خادم فرهنگ ایثار و شهادت در سرزمین حماسه و ایثار شهادت مامور پلیس نظم و امنیت در درگیری با اشرار مسلح را به فرماندهی کل قوا، رهبر معظم انقلاب، فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی خوزستان و همه خادمین ملت در هر سنگر و لباسی تسلیت می‌گویم و امیدوارم که بتوانیم در این جایگاه، انتقال دهنده این ارزش‌ها و خون‌های جاری شده به نسل‌های آینده و تاریخ پر افتخار این کشور باشیم.

شهید انتظامی «سعید ربیعی»، روز شنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه امسال در درگیری مسلحانه با قاتل فراری در اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار